Lodní motor Suzuki DF8
  • Celková cena (s DPH)

    68 989,- Kč

  • Bez DPH: 57 016,- Kč

    € 2 280.64,-

  • Dostupnost

    skladem u dodavatele


Nové modely v řadě čtyřtaktů Suzuki ...  

Dvouválcový čtyřtaktní spalovací Suzuki DF8A je moderním, k životnímu prostředí šetrným motorem, který šetří i provozní náklady. Motory řady DF8 se vyznačují velice nízkou spotřebou paliva, malou váhou, tichým chodem, snadnou ovladatelností a elegantním designem. Hodí se k menším člunům nebo jako záložní motory větší lodi.Lodní motor Suzuki DF8AL s manuálním ovládáním

Suzuki nově koncipovala DF8 s nahoře umístěným vačkovým hřídelem a zdvihovým objemem válců 208 ccm. Inženýři společnosti Suzuki úspěšně vyvinuli lehčí a kompaktnější DF8A, který nabízí větší komfort při ovládání.

Multifunkční řídící kormidelní páka představuje inovovaný design Suzuki a vůdci člunu umožňuje radost z jízdy bez stresu. Ať už řazení, zrychlování, ubírání plynu nebo nastavení plynového madla – veškeré funkce jsou integrovány v multifunkční řídicí kormidelní páce a mohou být provedeny, aniž bychom museli z kormidelní páky sundat ruku.

Díky lepší efektivitě spalování pohonných hmot dojedou nové DF8 dále s menším množstvím paliva.

--

Pozor, tento produkt se nabízí ve více variantách. Před vložením produktu do košíku vyberte konkrétní, Vámi požadovaný model (výše).

Proč je tento motor jinde levnější?

Pokud je motor u jiného prodejce levnější, je třeba být obezřetný. V ojedinělých případech se jedná o motor, který pochází z oficiální české/slovenské distribuce, již je nějakou dobu na skladě a prodejce snížil cenu kvůli zlepšení možnosti prodeje daného kusu.

Mnohem častější ale je takzvaný šedý dovoz. To ve zkratce znamená, že zboží nepochází od oficiálního distributora pro ČR. Toto zboží může pocházet z EU, ale i ze zemí mimo EU. To už záleží na konkrétním prodejci. Nevylučuje to, že zboží může být dodáno s českým manuálem. Zboží ze šedého dovozu může být upraveno pro český trh. Balení se může lišit od obchodního balení u motorů určených pro český trh, může chybět český návod či některé příslušenství, zejména CE certifikát, který je nutný pro přihlášení motoru na Státní Plavební Správě!

Zboží ze šedého dovozu bývá levnější, což je hlavní výhoda. Hlavní nevýhoda spočívá v tom, že motor nelze reklamovat v servisní síti výrobce, ale pouze přes daného prodejce, od kterého jste jej pořídili. Ten musí ze zákona poskytovat servis, který ale většinou probíhá přes neautorizované servisy. S reklamacemi u těchto prodejců právě často bývají problémy. Tito prodejci někdy mívají v obchodních podmínkách vyhrazenou delší dobu na vyřízení reklamace. Přístroj lze nechat opravit i v autorizovaném servisu, ale tuto opravu si majitel musí uhradit sám.

Kvůli problémům s reklamacemi prodejci často mění provozovatele a stává se, že až se vám přístroj porouchá, váš prodejce již nemusí existovat Domáhat se záručního servisu potom může být obtížné.

Prodejci také mohou mít upravenou standardní dobu záruky z dvou let na kratší. Zboží může být u nich prodáváno ve zvláštním režimu zákona jako bazarové. I v případě dvouleté záruky jste ale ochuzeni o možnost lodní motor reklamovat na základě mezinárodní záruky v zahraničí, například na dovolené v Chorvatsku, a to po dobu tří let od pořízení.


Výhody šedého dovozu

  • > nižší cena zboží
 
Nevýhody šedého dovozu
  • > zboží nemá oficiální záruční list a není registrováno v databázi výrobce z hlediska záruky, nelze uplatnit záruku u výrobce či autorizovaném servisu
  • > zboží je nutné reklamovat přímo u prodejce
  • > balení se může lišit od oficiálního, může chybět návod či některé příslušenství
  • > možná neserióznost či nespolehlnost prodejců, krátká "životnost" prodejců

 

 

Detail

  • Lodní motor Suzuki DF8
  • Lodní motor Suzuki DF8
  • Lodní motor Suzuki DF8
Kontaktní údaje

Adresa

Zpráva

Zajímám se o

Technická specifikace lodních motorů Suzuki DF8AS, DF8AL:

Model DF8AS / DF8AL
Délka nohy (mm) AS – 381 / AL – 508
Startér Ruční
Suchá hmotnost (kg) 39,5 / 42
Typ motoru OHC
Dodávka paliva Karburátor
Počet válců 2
Zdvihový objem (ccm) 208
Vrtání x zdvih (mm) 51 x 51
Max. výkon 5,9 kW / 8 koní
Max. pracovní otáčky (rpm) 4700 - 5700
Řízení Pákou
Sytič Ruční
Kapacita olejové náplně (l) 0,8
Objem nádrže (l) Externí 12l
Zapalování Digitální CDI
Alternátor 12V 6A
Trim Ruční
Převodový poměr 2,15 : 1
Výfuk Přes propeler
Rozměry propelerů 7" - 11"

Lodní motory Suzuki DF8 jsou nabízeny ve 2 variantách:

  • > DF8AS - model skrátkou nohou, manuálním ovládáním, startováním a trimem
  • >DF8AL - model s dlouhou nohou, manuálním ovládáním, startováním a trimem
  •  

Součástí dodávky je i lodní šroub, externí benzínová nádrž 12 L včetně hadic a koncovek, dále základní sada nářadí, výtrhová pojistka s lankem a náhradní startovací šňůra.

Motorový olej a vak na přepravu je nutné v případě potřeby dokoupit zvlášť.

Při osobním odběru motor na přání nastartujeme, předvedeme a vysvětlíme vše potřebné pro základní obsluhu a údržbu.

Pošlete emailem