-
Celková cena (s DPH)
104 999,- Kč
-
Bez DPH: 86 776,- Kč
€ 3 402.98,-
-
Sleva: 6%
111 999,- Kč
-
Dostupnost
skladem u dodavatele
Přenosné motory se vstřikováním paliva EFI ...
Mercury měl vždy náskok v kombinaci čistoty, tichosti a účinnosti své síly. Nyní je rozdíl od ostatních ještě větší - spojením inovativního vývoje s pokročilými, ale nanejvýše spolehlivými technologiemi, představuje Mercury motory, které dokáží pracovat čistě, zůstat potichu a dodávat solidní a důvěryhodný výkon a jízdní vlastnosti. To vše při maximálním šetření vašeho paliva a dalších nákladů.
Modely F25 EFI a F30 EFI jsou prvními lodní motory na trhu, které mají přímé vysokotlaké vstřikování EFI bez nutnosti použití startovací baterie, přičemž snadnost a lehkost startování byla vývojářům na prvním místě i u modelů s ručním startem. S tím je spojený klidný chod a zvýšená účinnost motorů.
Motor lze objednat v provedení jak ručního, tak dálkového ovládání - ať už s nebo bez power-trimu. Modely s elektrickým startem jsou dodávány s dálkovým ovládáním.
Krátké představení systému EFI, který je zcela soběstačný a nevyžaduje baterii:
Dokonalé dílenské zpracování všech detailů, které je u konkurentů na této úrovni obvyklé až u větších kubatur, doplňuje tří letá záruka na korozi. Vše zabaleno v elegantním černém designu Mercury...
Pro objednání motoru Mariner nás neváhejte kontaktovat - Mariner je sesterskou značkou, jejíž motory jsou z mechanického pohledu identickými kopiemi (což se nedá říct o Tohatsu motorech, které se sice minimálně, ale přece jen se mírně liší od originálu Mercury). Odlišnost je jen v barvě krytu a názvu. Cena zůstává stejná.
ZBOŽÍ Z ČESKÉ DISTRIBUCE
Závěsné 4-taktní lodní motory Mercury F25 EFI uchvátí svým hladkým chodem díky třem válcům v řadě. Právě tichý a hladký chod byl prioritou při navrhování tohoto motoru, který sdílí základní technologie a blok motoru se silnějším bratříčkem F30 EFI.
Byly to právě tyto motory, které jako první na trhu nabídly technologii vstřikování paliva bez nutnosti použití akumulátoru. Aby to bylo možné, museli inženýři Mercury vyvinout takový systém startování, který bude vyžadovat co nejmenší možnou námahu a zároveň bude spolehlivý. A je jedno, zda jde o první start nebo tisící.
CARB THREE-STAR ULTRA-LOW EMISSIONS RATING je emisní ohodnocení motoru Mercury F25 EFI. Tento vysoký standard dokazuje, že lidem od Mercury záleží na životním prostředí, které chtějí zachovat pro příští generace.
Moderní kryt má na své horní části ergonomicky tvarovaný otvor pro vyklápění motoru, když je zavěšený na zrcadle lodi a potřebujete jej rychle vyklopit při příjezdu k pobřeží. Pro celkové přenášení se hodí velké madlo na přední straně těsně pod hlavou motoru. Kromě dobře trefeného těžiště pomáhá i jeho zpracování k tomu, aby bylo přenášení a manipulace co nejpohodlnější.
Lodní motory Mercury F25 EFI se pyšní krytem motoru, který má zcela funkční design - jeho součástí je pasivní tlumič, čímž se zlepšila zvuková izolace.
Jedinečným a patentovaným řešením je "automat" Mercury - mluvíme o řazení, které je spojené s rukojetí akcelerátoru u modelů M a ML. Výchozí, neutrální poloha umožňuje madlem otočit na jednu nebo druhou stranu, čímž zařadíte buď rychlost vpřed (F) nebo vzad (R). Absence oddělené páčky řazení přispívá k bezproblematickému převážení a skladování, protože už není co ulomit při nešetrném zacházení. Řazení je tedy "bezpáčkové" přímo přes páku řízení - stačí otočit rukojetí plynu a máte zařazeno!
Kormidelní páku lze pro převážení "zalomit" do polohy podél motoru, aby co nejméně překážela při přepravě. Zároveň celá konstrukce závěsu a ovládání již počítá s variantou pro dálkové řízení.
Bezpečnostní prvky jako je výtrhová pojistka, zabezpečení proti startování se zařazenou rychlostí nebo pojistka vyklopení motoru při zařazeném zpětném chodu jsou u lodních motorů Mercury F25 EFI samozřejmostí.
V roce 2014 v ČR očekáváme lodní motory Mercury z řady FourStrokes s novým designem (viz foto v galerii). V přechodném období nemůžeme zajistit, zda bude k dostání motor v designu novém nebo současném (2013). Je-li design motoru při vašem nákupu rozhodujícím faktorem, uveďte do objednávky poznámku, abychom Vás v této věci kontaktovali. Děkujeme za pochopení!
Technická specifikace motorů Mercury F25 MH / MLH / E / EL / ELPT
Modely lodního motoru Mercury | FourStroke 25 EFI |
Výkon | 25 hp (18.39 kw) |
Suchá hmotnost | od 71 kg |
Maximální otáčky motoru / min (RPM) |
5000-6000 |
Obsah | 526 ccm |
Uspořádání válců | In-line / v řadě |
Počet válců | 3 |
Startování |
MH / MLH - manuální E / EL / ELPT - elektrické + manuální |
Výkon alternátoru | 186 W |
Trimovací polohy |
5 + poloha pro mělkou vodu ELPT - elektrické vyklápění motoru |
Rozvodová soustava |
2-ventily na válec, SOHC |
Řazení | Vpřed (F) - Neutral (N) - Vzad (R) |
Převodový poměr |
1.92:1 |
Ovládání |
MH / MLH - kormidelní pákou E / EL / ELPT - dálkové řízení |
Doporučená výška zrcadla |
MH / E - 381 mm (S) MLH / EL / ELPT - 508 mm (L) |
Externí palivová nádrž | 25 L |
Typ palivové nádrže | Standard |
Typ paliva | Benzin |
Požadavky na palivo |
Bezolovnatý 90 RON min. |
Technologie | 4-taktní, vstřikování paliva EFI |