Lodní spalovací motor Mercury FourStroke F9,9
  • Celková cena (s DPH)

    65 000,- Kč

  • Bez DPH: 53 719,- Kč

    € 2 148.76,-

  • Dostupnost

    skladem u dodavatele


Dostatek výkonu, aby vše proběhlo hladce ...

Lodní spalovací motor Mercury FourStroke F 9,9Nejlehčí dvou válcový motor ve své třídě

Tento lehký a velmi výkonný motor se skvěle hodí všude tam, kde již nestačí výkon 5-ti či 6-ti koňového motoru. Dva válce a obsah 208 ccm dodávají řádově mnohem více síly a výkonu pro dynamickou jízdu nebo převoz větších nákladů. Jsou-li motory F4, F5 a F6 nejpopulárnějšími motory a tvoří vstupní modely pro malé nafukovací čluny, pak se čtyř taktním Mercury F9.9 si můžete dopřát mnohem více zábavy a výkonu.

Je-li vaším cílem brouzdat podél pobřeží a mít rezervu ve výkonu v případě špatného počasí, pak je Mercury F9.9 právě to, co hledáte. Skvěle se tyto motory hodí pro čluny odpovídající velikosti Adventure M-300, M-330, M-360 nebo M-400, se kterými již do skluzu dostanete mnohem více než nákladu, než se slabšími motory.

Jejich přepravní hmotnost je nejnižší ve své výkonnostní třídě (4-taktní závěsné spalovací motory), takže jej snadno přenesete a instalujete na svou loď.

Mercury jsou více než jen 100% spolehlivé motory s dlouhou životností a bezporuchovým chodem. Zpracování odpovídá kvalitě "první jakosti", vše doprovází bohatá standardní výbava (zahrnuje 12 L benzinovou, externí nádrž s hadicí, náhradní svíčku, základní nářadí, náhradní startovací šňůru a výtrhovou pojistku).

Řazení je "bezpáčkové", přes rukojeť akcelerátoru na kormidlové páce - stačí otočit rukojetí plynu a máte zařazeno! Dokonalé dílenské zpracování všech detailů, které je u konkurentů na této úrovni obvyklé až u větších kubatur, doplňuje tří letá záruka na korozi. Vše zabaleno v elegantním černém designu Mercury...

Lodní motory Mercury | Závěsné spalovací motory Mariner

Pro objednání motoru Mariner nás neváhejte kontaktovat - Mariner je sesterskou značkou, jejíž motory jsou z mechanického pohledu identickými kopiemi (což se nedá říct o Evinrude a Tohatsu motorech, které se sice minimálně, ale přece jen se mírně liší od originálu Mercury). Odlišnost je jen v barvě krytu a názvu. Cena zůstává stejná.

ZBOŽÍ Z ČESKÉ DISTRIBUCE

Závěsné čtyř-takty Mercury F9.9 jsou o to více přitažlivé po řádném prozkoumání!

Moderní kryt má na své horní části ergonomicky tvarovaný záhyb pro vyklápění motoru, když je zavěšený na zrcadle lodi a potřebujete jej rychle vyklopit při příjezdu k pobřeží. Pro celkové přenášení se hodí velké madlo na přední straně těsně pod hlavou motoru. Kromě dobře trefeného těžiště pomáhá i jeho zpracování k tomu, aby bylo přenášení a manipulace co nejpohodlnější.

Jedinečným a patentovaným řešením je "automat" Mercury - mluvíme o řazení, které je spojené s rukojetí akcelerátoru. Výchozí, neutrální poloha umožňuje madlem otočit na jednu nebo druhou stranu, čímž zařadíte buď rychlost vpřed (F) nebo vzad (R). Absence oddělené páčky řazení přispívá k bezproblematickému převážení a skladování, protože už není co ulomit při nešetrném zacházení.

Závěs motorů Mercury F8 a F9.9 nabízí mnoho prvků, které nenajdete na žádném jiném motoru na trhu. Krátce o nich pojednává toto video:

Kormidelní páku lze pro převážení "zalomit" do polohy podél motoru, aby co nejméně překážela při přepravě. Zároveň celá konstrukce závěsu a ovládání již počítá s variantou pro dálkové řízení.

Bezpečnostní prvky jako je výtrhová pojistka, zabezpečení proti startování se zařazenou rychlostí nebo pojistka vyklopení motoru při zařazeném zpětném chodu jsou u lodních motorů Mercury F9.9 samozřejmostí.

Velkou výhodou lodních motorů Mercury F9.9 oproti konkurenci je síla převodovky a dvojité mřížky pro nábor vody pro chladící soustavu. S tím je spojen i důraz na správné chlazení - palivové čerpadlo je chlazené právě touto vodou, aby ani při nejvyšším zatížení motoru, kdy táhne těžké náklady, ani při tom nejpomalejším trollingu, tj. výtlakové plavbě, nedocházelo k narušení dodávek paliva nebo k přehřívání motoru způsobené dlouhodobým zatížením.

Lodní motory Mercury | Závěsné spalovací motory Mariner

Detail

  • Lodní spalovací motor Mercury FourStroke F9,9
  • Lodní spalovací motor Mercury FourStroke F9,9
  • Lodní spalovací motor Mercury FourStroke F9,9
  • Lodní spalovací motor Mercury FourStroke F9,9
  • Lodní spalovací motor Mercury FourStroke F9,9
  • Lodní spalovací motor Mercury FourStroke F9,9
  • Lodní spalovací motor Mercury FourStroke F9,9
  • Lodní spalovací motor Mercury FourStroke F9,9
Kontaktní údaje

Adresa

Zpráva

Zajímám se o

Technická specifikace lodních motorů Mercury F9.9 MH, F9.9 MLH a F9.9 EL

Modely lodního motoru Mercury FourStroke 9.9 MH / MLH / EL
Výkon 9.9 hp (7.28 kw)
Suchá hmotnost

od 38 kg

Maximální otáčky motoru / min (RPM)

5000-6000

Obsah 208 ccm
Uspořádání válců In-line / v řadě
Počet válců 2
Startování

MH, MLH - manuální

EL - Elektrické + manuální

Alternátor EL - 76 W
Trimovací polohy

5 + poloha pro mělkou vodu

Rozvodová soustava

2-ventily na válec, SOHC

Řazení Vpřed (F) - Neutral (N) - Vzad (R)
Převodový poměr

2.08:1

Ovládání

MH, MLH - Kormidelní pákou s otočnou rukojetí

EL - Dálkové řízení

Doporučená výška zrcadla

MH - 381 mm (S)

MLH, ELH - 508 mm (L)

Externí palivová nádrž 12 L
Typ palivové nádrže Standard
Typ paliva Benzin
Požadavky na palivo

Bezolovnatý 90 RON min.

Technologie 4-taktní, karburator
Typ alternátoru

Pouze na modelech EL

Lodní motory Mercury F9.9 se standardně dodávají s 3-listou hliníkovou vrtulí, výtrhovou pojistkou, základní sadou nářadí, náhradní svíčkou a náhradním startovacím lankem.

Všechny modely jsou vybavené kormidelní pákou s otočnou rukojetí plynu a řazení. Modely "MH" mají krátkou nohu, modely "MLH" a "EL" dlouhou. Všechny modely mají manuální vyklápění.

Modely EL mají dálkové ovládání a jsou navíc vybavené elektrickým startérem, ale neztrácí možnost ručního startování.

Lodní motory Mercury | Závěsné spalovací motory Mariner

Pro dodržení záručních podmínek Mercury musí být motor před předáním nastartován a zkontrolován autorizovaným prodejcem-servisem. 

Z výše uvedených důvodů doporučujeme osobní odběr motoru: pokud budete trvat na jeho odeslání přepravní službou, musí být motorový olej před odesláním vypuštěn. V případě, že budete trvat na zaslání motoru bez provedení před-prodejní prohlídky (Predelivery Inspection), motor nebude kryt řádnou zárukou Mercury.

Další příslušenství jako je přepravní vak, oleje, náhradní vrtule, startovací baterie apod. je k dostání na prodejně.

Pošlete emailem