TENTO PRODUKT JIŽ NENÍ DOSTUPNÝ

 

PROKÁZANÁ SÍLA. PROKÁZANÁ SPOLEHLIVOST. NEJLEPŠÍ VE SVÉ TŘÍDĚ.

ÚČINNOST TAHU 2-TAKTNÍHO EVINRUDE E-TEC

Pro zachování konkurenceschopnosti s těmito 2-takty Evinrude se výrobci 4-taktních motorů pouští do oje, který nelze vyhrát: zvyšují obsahy svých motorů a zároveň musí šetřit kilogramy hmotnosti jen aby se přiblížili účinnosti motorů Evinrude E-TEC.Lodní motor Evinrude E-TEC 150

Rafinovaný Evinrude E-TEC o objemu 2.6L a výkonu 150 koní dosahuje o 14% více tahu při menším objemu, než jakým se pyšní 3.0L Mercury o výkonu 150 koní v rozmezí od 2 500 do 5 500 ot/min - tento je totiž 4-takt. Důvod je ten, že s Evinrude E-TEC je každá rotace v motoru také silovou rotací. Navíc se nemusíte starat o těžký motor, který vám jen brání v tom, abyste se dostali do skluzu. Evinrude E-TEC 150 je daleko nejlehčí motor na trhu:

SEČTENO A PODTRŽENO: Evinrude E-TEC je nedostižný v poměru výkonu a hmotnosti, což se rovná lepší ovladatelnosti, rychlejší akceleraci z místa, vyšší rychlosti a účinnosti.

_________________________________________________________________________________________

NEJNIŽŠÍ NÁKLADY NA ÚDRŽBU - MEZI ZÁVĚSNÝMI MOTORY

Jeďte s ním tak, jak se vám zlíbí - i když jej právě vytáhli z krabice!

Všechny 4-taktní motory vyžadují delikátní a dlouhý proces zajíždění motoru. Po zajetí následuje v době mezi 10 a 20 hodinami provozu nutnost návštěvy servisu. S Evinrude E-TEC zde není žádné otravné zajíždění motoru ani návštěva servisu po zajetí.

Šlapejte mu pořádně na krk celých 300 mh a pak zase znovu.

Mercury a Yamaha 4-taktní motory vyžadují pravidelné a plánované návštěvy servisu u vašeho prodejce, které počítají mimo jiné s výměnami olejů a filtrů každých 100 mh. Motor Evinrude E-TEC nepotřebuje žádné výměny oleje - nemá totiž naplánovanou žádnou návštěvu dealera po dobu 300 mh nebo tří let. Evinrude E-TEC taktéž nevyžaduje výměny olejového filtru, což je jen příklad toho, jak tento motor šetří vaše náklady.

Rychle uskladnit, rychle připravit

Pouze motory Evinrude E-TEC jsou vyráběné s automatickou funkcí zazimování či sebe-uskladnění, která dovoluje motoru sama sebe zevnitř zamlžit olejem, automaticky v průběhu několika minut, bez nutnosti návštěvy jakéhokoli servisu. To znamená, že ve chvíli, kdy je jezero rozmrzne, můžete být na vodě a v teplejších pobřežních regionech se už nikdy nebudete muset starat o korozi slaného vzduchu.

SEČTENO A PODTRŽENO: Bez záběhového období, bez nutnosti výměny motorového oleje a filtrů a bez nutnosti plánovaně navštívit servis první 3 roky nebo 300 mh je Evinrude E-TEC motor s nejnižšími náklady na provoz.

_________________________________________________________________________________________

SPOLEHLIVOST JE ODZKOUŠENÁ, NIKOLI JEN DOMNĚLÁ.

Méně dílů znamená méně bolehlavů.

Konkurenční alternátory poháněné řemeny potřebují pravidelné výměny a mohou vás taky nechat stát uprostřed moře, pokud selžou. EVINRUDE E-TEC závěsné motory mají navíc jedinečný a jednoduchý design bez sacích nebo výfukových ventilů, vačkové hřídele, řemenice nebo rozvodového řemene nebo řetězu, které potřebují údržbu nebo pravidelné výměny - to přispívá ke klidu v duši v otázkách praktičnosti.

Robustní komponenty znamenají nedostižitelnou spolehlivost.

Evinrude E-TEC outboard’s "SLE" převodová skříň závěsných motorů Evinrude E-TEC se používá na většině motorů V6 až do 300 koní, takže lze s trochou nadsázky říci, že při jejím nasazení u výkonu 150 koní je více než odolná, doslova neprůstřelná. Evinrude E-TEC je jediný 2-taktní závěsný motor s přímým vstřikováním dostupný na trhu, který má inovativní E-TEC technologii, ze které plynou výhody, jichž není žádný jiný motor schopný nabídnout.

Flexibilní ovládání.

Pouze Evinrude E-TEC nabízí jak mechanické, tak digitálně a elektronicky ovládané modely řízení (ICON). Dokonce je možné vylepšit stávající mechanické ovládání a přejít na digitální u modelů od r. 2008 a novějších.

SEČTENO A PODTRŽENO:

BRP přišlo s technologií E-TEC v roce 2003. To je již přes deset let strávěných na vodě ve srovnání s jinými testovacími obdobími jiných značek, než vypustí nový produkt na trh. Těchto deset let také dokazuje, že Evinrude E-TEC je ten nejodolnější a nejspolehlivější 150 koňový motor na trhu, což stvrzuje jeho 3-letá záruka...

_________________________________________________________________________________________

CENA, KTEROU PLATÍTE, JE HODNOTA, KTEROU DOSTÁVÁTE.

Přetížen ampéry.

Použitím dvou napěťového alternátoru Evinrude E-TEC 150 dodává ohromných 133 A, což znamená, že můžete nechat běžet celou dobu všechny navigační systémy, sonary, hloubkoměry, stejně jako stereo a všechny reproduktory, jaké jen chcete, aniž byste se museli obávat o to, že vám dojde "šťáva".

SEČTENO A PODTRŽENO: Jakožto majitel lodního motoru Evinrude se stáváte členem rodiny s více než 100 letou lodní tradicí a zkušenostmi a užíváte si nejlepší závěsný motor ve své třídě, který vám poskytuje nejrychlejší a nejsnadnější přístup k vašemu oblíbenému rybářskému místečku, bezstarostnou sílu pro tahání lyžaře a v neposlední řadě také klid v duši, protože víte, že vás bezpečně dopraví zpět po celém dni na vodě.

_________________________________________________________________________________________

SEČTEME VŠECHNY VÝHODY, ABY BYLO VIDĚT, KTERÝ MOTOR JE NEJLEPŠÍ - zatím jen v angličtině...

--

Pozor, tento produkt se nabízí ve více variantách. Před vložením produktu do košíku vyberte konkrétní, Vámi požadovaný model (výše).

První z řady V6 motorů Evinrude E-TEC patří k největším hráčům na trhu lodních motorů. Tento šesti válec s uspořádáním do V o objemu 2.6L je základím modelem o výkonu 150 koní, od kterého vychází další verze motorů stejného objemu.

Vysokootáčkový motor je připraven zdolat jakýkoli úkol, který před něj postavíte. Toto výmluvné video ukazuje, čeho je lodní motor Evinrude E-TEC 150 schopen v přímém srovnání se čtyř taktními motory. Větší výkon a lepší tah, čistší a tišší chod motoru, navíc při účinnějším spalování nabízí také úsporný chod. Evinrude E-TEC nevyžaduje žádnou dobu zajíždění motoru, žádné plánované servisní práce prvních 300 mh nebo první tři roky a žádné výměny motorového oleje - nikdy.

Ale jak je to se čtyř takty, jako je Mercury F150, které prohlašují, že nabízí stejný točivý moment jako 2-takt E-TEC? I když je Mercury F150 lehčí, než jiné 4-takty, je stále citelně těžší než Evinrude E-TEC E150, který je nejlehčím motorem na trhu v této výkonnostní kategorii. Lehčí motor tak znamená méně zátěže pro člun, rychlejší a snažší přechod do skluzu a lepší spotřebu. E150 totiž při 3500 ot/min nabízí až o 25 koní více výkonu než Mercury F150 a až o 20% více točivého momentu. A nezůstaneme jen u slov - Evinrude v klasickém "TUG OF WAR" dokáže, že je silnější (viz video od času 1:00):

Rozdíl v nákladech na údržbu oproti 4-taktním motorům je citelně znatelný:

Pokud se obáváte zvýšených emisí a plýtvání palivem, přesvědčte se o ekologičnosti technologie E-TEC:

Sprinterský závod (drag race), ve kterém se proti sobě postavili Evinrude E-TEC 150 a Mercury F150:

O tom, že jsme si nic z toho jen tak nevymysleli, se můžete přesvědčit na webu výrobce - odkaz.

--

Pozor, tento produkt se nabízí ve více variantách. Před vložením produktu do košíku vyberte konkrétní, Vámi požadovaný model (výše).

Detail

  • Lodní motor Evinrude V6 E150
  • Evinrude E-TEC E150 se nabízí v mnoha verzích
  • Obsah 2.6L je základem, na němž stojí síla a spolehlivost
Kontaktní údaje

Adresa

Zpráva

Zajímám se o

Technická specifikace lodního motoru Evinrude E-TEC E150:

Typ motoru: přímé vstřikování E-TEC, 2-takt
Obsah motoru: 2 589 ccm
Počet válců: V6 60°
Max.výkon: 112 kW (150 k) @ 5 650 rpm
Max.otáčky: 5 300 - 6 000 rpm
Startování: elektrické
Řazení: R-N-F
Ovládání: dálkové
Vyklápění: FasTrak™ Power Trim & Tilt
Převodový poměr: 1,86:1 (DPL, DSL) / 1,85:1 (pouze E150 DBX, DPX a DCX)
Hmotnost: 190 kg model DPL, DSL / 194 kg model DBX / 196 kg modely DCX a DPX
Délka nohy motoru: 508 mm u modelu DPL, DSL / 635 mm (pouze DBX, DPX a DCX)
Barva: bílá (saltwater edition) - modely DSL, DCX a DPX / modrá - modely DPL a DBX

Záruka: 3 roky / 300 moto-hodin

--

Pozor, tento produkt se nabízí ve více variantách. Před vložením produktu do košíku vyberte konkrétní, Vámi požadovaný model (výše).

Standardní výbava lodních motorů Evinrude E-TEC E150 zahrnuje 3-listou hliníkovou vrtuli, multifunkční otáčkoměr a trimometr.

Motor je dodáván se spojovacím hákem, datovým kabelem a mechanickou pákou řazení. Napájení motoru od baterie zajišťuje kabel motoru. Další prvky dálkového řízení (volant, převodka řízení aj.) je nutné dokoupit.

V případě volby párové / dvojité instalace motorů doporučujeme zvolit volitelný systém ovládání motorů od Evinrude - konkrétní nabídku rádi zašleme na vyžádání.

Motor je dodáván BEZ OLEJE (motorového), který je nutné dokoupit zvlášť.

Na přání lze motor na prodejně při předání nastartovat a vysvětlit jeho základní funkce a pokyny pro obsluhu. Nabízíme také odbornou instalaci motoru na vaši loď, dodání ND a záruční i pozáruční servis.

Pošlete emailem