-
Celková cena (s DPH)
39 989,- Kč
-
Bez DPH: 33 049,- Kč
€ 1 361.72,-
-
Dostupnost
skladem u dodavatele
Malé, úsporné a vysoce efektivní závěsné čtyřtakty ...

Výkon dodává jednoválcová soustava se zdvihovým objemem 138 ccm – největší ve své třídě. Kromě své nízké hmotnosti se vyznačuje vynikajícím točivým momentem v nízkých a středních otáčkách, díky čemuž má vynikající zrychlení. V námořním průmyslu je prvním motorem s digitálním kondenzátorovým zapalováním. Toto spojeni kvalitní zapalovací cívky a CPU do vodě odolné jednotky, která zaručuje přesný okamžik zážehu i pravidelný volnoběh, disponuje omezovačem otáček. Madlo kormidelní páky je umístěno tak, aby umožnovalo řidiči sedět co nejdále vpředu a zlepšuje rozložení váhy pro lepší ovladatelnost. Dalšími vlastnostmi jsou mimo jiné 180stupňové řízení, které dokonce i na mělké vodě poskytuje dobrou manévrovací schopnost, vestavěná nádrž na palivo o objemu 1,5L umožňuje dlouhý dojezd.
--
Pozor, tento produkt se nabízí ve více variantách. Před vložením produktu do košíku vyberte konkrétní, Vámi požadovaný model (výše).
* PREZENTACE NOVÉHO MODELU SUZUKI DF6A SE PŘIPRAVUJE
Proč je tento motor jinde levnější?
Pokud je motor u jiného prodejce levnější, je třeba být obezřetný. V ojedinělých případech se jedná o motor, který pochází z oficiální české/slovenské distribuce, již je nějakou dobu na skladě a prodejce snížil cenu kvůli zlepšení možnosti prodeje daného kusu.
Mnohem častější ale je takzvaný šedý dovoz. To ve zkratce znamená, že zboží nepochází od oficiálního distributora pro ČR. Toto zboží může pocházet z EU, ale i ze zemí mimo EU. To už záleží na konkrétním prodejci. Nevylučuje to, že zboží může být dodáno s českým manuálem. Zboží ze šedého dovozu může být upraveno pro český trh. Balení se může lišit od obchodního balení u motorů určených pro český trh, může chybět český návod či některé příslušenství, zejména CE certifikát, který je nutný pro přihlášení motoru na Státní Plavební Správě!
Zboží ze šedého dovozu bývá levnější, což je hlavní výhoda. Hlavní nevýhoda spočívá v tom, že motor nelze reklamovat v servisní síti výrobce, ale pouze přes daného prodejce, od kterého jste jej pořídili. Ten musí ze zákona poskytovat servis, který ale většinou probíhá přes neautorizované servisy. S reklamacemi u těchto prodejců právě často bývají problémy. Tito prodejci někdy mívají v obchodních podmínkách vyhrazenou delší dobu na vyřízení reklamace. Přístroj lze nechat opravit i v autorizovaném servisu, ale tuto opravu si majitel musí uhradit sám.
Kvůli problémům s reklamacemi prodejci často mění provozovatele a stává se, že až se vám přístroj porouchá, váš prodejce již nemusí existovat Domáhat se záručního servisu potom může být obtížné.
Prodejci také mohou mít upravenou standardní dobu záruky z dvou let na kratší. Zboží může být u nich prodáváno ve zvláštním režimu zákona jako bazarové. I v případě dvouleté záruky jste ale ochuzeni o možnost lodní motor reklamovat na základě mezinárodní záruky v zahraničí, například na dovolené v Chorvatsku, a to po dobu tří let od pořízení.
Výhody šedého dovozu
- > nižší cena zboží
- > zboží nemá oficiální záruční list a není registrováno v databázi výrobce z hlediska záruky, nelze uplatnit záruku u výrobce či autorizovaném servisu
- > zboží je nutné reklamovat přímo u prodejce
- > balení se může lišit od oficiálního, může chybět návod či některé příslušenství
- > možná neserióznost či nespolehlnost prodejců, krátká "životnost" prodejců
Technické specifikace lodních motorů Suzuki DF6S a DF6L:
| Model | DF6AS / DF6AL |
| Délka nohy (mm) | AS - 381 / AL - 508 |
| Startér | Ruční |
| Suchá hmotnost (kg) | AS - 23,5 / AL - 24,5 |
| Typ motoru | OHV |
| Dodávka paliva | Karburátor |
| Počet válců | 1 |
| Zdvihový objem (ccm) | 138 |
| Vrtání x zdvih (mm) | 60,4 x 48 |
| Max. výkon | 4,4 kW / 6 koní |
| Max. pracovní otáčky (rpm) | 4750 - 5750 |
| Řízení | Pákou |
| Sytič | Ruční |
| Kapacita olejové náplně (l) | 0,7 |
| Objem nádrže (l) | Vestavěná 1,0l |
| Zapalování | Digitální CDI |
| Alternátor | Volitelně 12V 6A |
| Trim | Ruční |
| Převodový poměr | 1,92 : 1 |
| Výfuk | Nad propellerem |
| Rozměry propellerů | 6" - 7" |
Lodní motory Suzuki DF6 v obou variantách, tj. "S" s krátkou nohou, tak i model "L" s dlouhou nohou, se dodávají s instalovaným 3-listým propelerem a vestavěnou palivovou nádrží na 1.5 L. Součástí dodávky je i základní sada nářadí, výtrhová pojistka s lankem a náhradní startovací šňůra.
Motorový olej a vak na přepravu je nutné v případě potřeby dokoupit zvlášť.
Při osobním odběru motor na přání nastartujeme, předvedeme a vysvětlíme vše potřebné pro základní obsluhu a údržbu.