-
Celková cena (s DPH)
83 990,- Kč
-
Bez DPH: 69 413,- Kč
€ 2 722.08,-
-
Dostupnost
skladem u dodavatele
Nové modely v řadě čtyřtaktů Suzuki ...
* PREZENTACE NOVÉHO MODELU MOTORU SE PŘIPRAVUJE
Dvouválcový čtyřtaktní spalovací Suzuki DF9.9B je moderním, k životnímu prostředí šetrným motorem, který šetří i provozní náklady. Motory řady DF8 se vyznačují velice nízkou spotřebou paliva, malou váhou, tichým chodem, snadnou ovladatelností a elegantním designem. Hodí se k menším člunům nebo jako záložní motory větší lodi.
Suzuki nově koncipovala DF9.9 s nahoře umístěným vačkovým hřídelem a zdvihovým objemem válců 208 ccm. Inženýři společnosti Suzuki úspěšně vyvinuli lehčí a kompaktnější DF9.9, který nabízí větší komfort při ovládání.
Multifunkční řídící kormidelní páka představuje inovovaný design Suzuki a vůdci člunu umožňuje radost z jízdy bez stresu. Ať už řazení, zrychlování, ubírání plynu nebo nastavení plynového madla – veškeré funkce jsou integrovány v multifunkční řídicí kormidelní páce a mohou být provedeny, aniž bychom museli z kormidelní páky sundat ruku.
Díky lepší efektivitě spalování pohonných hmot dojedou nové DF9.9 dále s menším množstvím paliva.
--
Pozor, tento produkt se nabízí ve více variantách. Před vložením produktu do košíku vyberte konkrétní, Vámi požadovaný model (výše).
Proč je tento motor jinde levnější?
Pokud je motor u jiného prodejce levnější, je třeba být obezřetný. V ojedinělých případech se jedná o motor, který pochází z oficiální české/slovenské distribuce, již je nějakou dobu na skladě a prodejce snížil cenu kvůli zlepšení možnosti prodeje daného kusu.
Mnohem častější ale je takzvaný šedý dovoz. To ve zkratce znamená, že zboží nepochází od oficiálního distributora pro ČR. Toto zboží může pocházet z EU, ale i ze zemí mimo EU. To už záleží na konkrétním prodejci. Nevylučuje to, že zboží může být dodáno s českým manuálem. Zboží ze šedého dovozu může být upraveno pro český trh. Balení se může lišit od obchodního balení u motorů určených pro český trh, může chybět český návod či některé příslušenství, zejména CE certifikát, který je nutný pro přihlášení motoru na Státní Plavební Správě!
Zboží ze šedého dovozu bývá levnější, což je hlavní výhoda. Hlavní nevýhoda spočívá v tom, že motor nelze reklamovat v servisní síti výrobce, ale pouze přes daného prodejce, od kterého jste jej pořídili. Ten musí ze zákona poskytovat servis, který ale většinou probíhá přes neautorizované servisy. S reklamacemi u těchto prodejců právě často bývají problémy. Tito prodejci někdy mívají v obchodních podmínkách vyhrazenou delší dobu na vyřízení reklamace. Přístroj lze nechat opravit i v autorizovaném servisu, ale tuto opravu si majitel musí uhradit sám.
Kvůli problémům s reklamacemi prodejci často mění provozovatele a stává se, že až se vám přístroj porouchá, váš prodejce již nemusí existovat Domáhat se záručního servisu potom může být obtížné.
Prodejci také mohou mít upravenou standardní dobu záruky z dvou let na kratší. Zboží může být u nich prodáváno ve zvláštním režimu zákona jako bazarové. I v případě dvouleté záruky jste ale ochuzeni o možnost lodní motor reklamovat na základě mezinárodní záruky v zahraničí, například na dovolené v Chorvatsku, a to po dobu tří let od pořízení.
Výhody šedého dovozu
- > nižší cena zboží
- > zboží nemá oficiální záruční list a není registrováno v databázi výrobce z hlediska záruky, nelze uplatnit záruku u výrobce či autorizovaném servisu
- > zboží je nutné reklamovat přímo u prodejce
- > balení se může lišit od oficiálního, může chybět návod či některé příslušenství
- > možná neserióznost či nespolehlnost prodejců, krátká "životnost" prodejců
Technická specifikace lodních motorů Suzuki DF9.9BS, DF9.9BL, DF9.9BRS, DF9.9BRL:
Model | DF9.9BS | DF9.9BL | DF9.9BRS | DF9.9BRL |
Délka nohy (mm) | S- 381 | L – 508 | S- 381 | L – 508 |
Startér | Ruční | Ruční | Elektrický | Elektrický |
Suchá hmotnost (kg) | 44 | 44 | 44 | 44 |
Typ motoru | OHC | OHC | OHC | OHC |
Dodávka paliva | Elektronické vstřikování | Elektronické vstřikování | Elektronické vstřikování | Elektronické vstřikování |
Počet válců | 2 v řadě | 2 v řadě | 2 v řadě | 2 v řadě |
Zdvihový objem (ccm) | 327 | 327 | 327 | 327 |
Vrtání x zdvih (mm) | 60,4 x 57 | 60,4 x 57 | 60,4 x 57 | 60,4 x 57 |
Max. výkon | 7,3 kW / 9.9 koní | 7,3 kW / 9.9 koní | 7,3 kW / 9.9 koní | 7,3 kW / 9.9 koní |
Max. pracovní otáčky (rpm) | 4700 - 5700 | 4700 - 5700 | 4700 - 5700 | 4700 - 5700 |
Řízení | Ruční (pákou) | Ruční (pákou) | Dálkové | Dálkové |
Sytič | Elektronický | Elektronický | Elektronický | Elektronický |
Kapacita olejové náplně (l) | 1 | 1 | 1 | 1 |
Objem nádrže (l) | Externí 12l | Externí 12l | Externí 12l | Externí 12l |
Zapalování | Digitální CDI | Digitální CDI | Digitální CDI | Digitální CDI |
Alternátor | 12V 6A | 12V 6A | 12V 10A | 12V 10A |
Trim | Ruční | Ruční | Ruční | Ruční |
Převodový poměr | 2,08 : 1 | 2,08 : 1 | 2,08 : 1 | 2,08 : 1 |
Výfuk | Přes propeler | Přes propeler | Přes propeler | Přes propeler |
Rozměry propelerů | 7" - 11" | 7" - 11" | 7" - 11" | 7" - 11" |
Lodní motory Suzuki DF9.9B jsou nabízeny ve 4 variantách:
- > DF9.9BS - model s krátkou nohou, manuálním ovládáním, startováním a trimem
- >DF9.9BL - model s dlouhou nohou, manuálním ovládáním, startováním a trimem
- > DF9.9BRS - model s dlouhou nohou, elektrickým startováním, dálkovým ovládáním a manuálním trimem
- > DF9.9BRL - model s krátkou nohou, elektrickým startováním, dálkovým ovládáním a manuálním trimem
Součástí dodávky je i lodní šroub, externí benzínová nádrž 12 L včetně hadic a koncovek, dále základní sada nářadí, výtrhová pojistka s lankem a náhradní startovací šňůra.
Motorový olej a vak na přepravu je nutné v případě potřeby dokoupit zvlášť.
Při osobním odběru motor na přání nastartujeme, předvedeme a vysvětlíme vše potřebné pro základní obsluhu a údržbu.