Lodní motor Suzuki DF20A
  • Celková cena (s DPH)

    94 990,- Kč

  • Bez DPH: 78 504,- Kč

    € 3 078.59,-

  • Dostupnost

    skladem u dodavatele


Modely DF20A jsou prvními závěsnými motory ve své třídě, které nabízejí vstřikování paliva...

Modely DF20A jsou prvními závěsnými motory ve své třídě, které nabízejí elektronické Lodní motor Suzuki DF20ARS s dálkovým ovládánímvstřikování paliva (EFI). Inženýři společnosti Suzuki slaví obrovské úspěchy především díky tomu, že se zredukovalo množství komponent a tím i hmotnost těchto motorů. Všechny nové komponenty, jako jsou vysokotlaké palivové čerpadlo, chladič paliva, separátor par, vstřiky a nová škrtící klapka, byly vytvořeny tak lehké a malé, jak jen to je možné. Celý systém pracuje bez baterie, což je dalším prvenstvím v této třídě. Zatímco ostatní výrobci potřebují baterii kvůli poskytnutí jemnějších startů, pravidelnému běhu motoru a lepší akceleraci za všech podmínek, Suzuki vám toto vše přináší i bez potřeby baterie. Motory jsou navíc přibližně o 5% lehčí než nejbližší konkurent. Díky vstřikování paliva je běh motorů plynulejší a bez znatelných vibrací.

--

Pozor, tento produkt se nabízí ve více variantách. Před vložením produktu do košíku vyberte konkrétní, Vámi požadovaný model (výše).

Proč je tento motor jinde levnější?

Pokud je motor u jiného prodejce levnější, je třeba být obezřetný. V ojedinělých případech se jedná o motor, který pochází z oficiální české/slovenské distribuce, již je nějakou dobu na skladě a prodejce snížil cenu kvůli zlepšení možnosti prodeje daného kusu.

Mnohem častější ale je takzvaný šedý dovoz. To ve zkratce znamená, že zboží nepochází od oficiálního distributora pro ČR. Toto zboží může pocházet z EU, ale i ze zemí mimo EU. To už záleží na konkrétním prodejci. Nevylučuje to, že zboží může být dodáno s českým manuálem. Zboží ze šedého dovozu může být upraveno pro český trh. Balení se může lišit od obchodního balení u motorů určených pro český trh, může chybět český návod či některé příslušenství, zejména CE certifikát, který je nutný pro přihlášení motoru na Státní Plavební Správě!

Zboží ze šedého dovozu bývá levnější, což je hlavní výhoda. Hlavní nevýhoda spočívá v tom, že motor nelze reklamovat v servisní síti výrobce, ale pouze přes daného prodejce, od kterého jste jej pořídili. Ten musí ze zákona poskytovat servis, který ale většinou probíhá přes neautorizované servisy. S reklamacemi u těchto prodejců právě často bývají problémy. Tito prodejci někdy mívají v obchodních podmínkách vyhrazenou delší dobu na vyřízení reklamace. Přístroj lze nechat opravit i v autorizovaném servisu, ale tuto opravu si majitel musí uhradit sám.

Kvůli problémům s reklamacemi prodejci často mění provozovatele a stává se, že až se vám přístroj porouchá, váš prodejce již nemusí existovat Domáhat se záručního servisu potom může být obtížné.

Prodejci také mohou mít upravenou standardní dobu záruky z dvou let na kratší. Zboží může být u nich prodáváno ve zvláštním režimu zákona jako bazarové. I v případě dvouleté záruky jste ale ochuzeni o možnost lodní motor reklamovat na základě mezinárodní záruky v zahraničí, například na dovolené v Chorvatsku, a to po dobu tří let od pořízení.


Výhody šedého dovozu

  • > nižší cena zboží
 
Nevýhody šedého dovozu
  • > zboží nemá oficiální záruční list a není registrováno v databázi výrobce z hlediska záruky, nelze uplatnit záruku u výrobce či autorizovaném servisu
  • > zboží je nutné reklamovat přímo u prodejce
  • > balení se může lišit od oficiálního, může chybět návod či některé příslušenství
  • > možná neserióznost či nespolehlnost prodejců, krátká "životnost" prodejců

Detail

  • Lodní motor Suzuki DF20A
  • Lodní motor Suzuki DF20AS
  • Lodní motor Suzuki DF20A
  • Vnitřek lodního motoru Suzuki DF20A
Kontaktní údaje

Adresa

Zpráva

Zajímám se o

Technická specifikace lodních motorů Suzuki DF20AS, DF20AL, DF20AES, DF20AEL, DF20ARS, DF20ARL:

Model DF20AS DF20AL DF20AES DF20AEL DF20ARS DF20ARL
Délka nohy (mm) S – 381 L – 508 S – 381 L – 508 S – 381 L – 508
Startér Ruční Ruční Elektrický Elektrický Elektrický Elektrický
Suchá hmotnost (kg) 44 45 48 49    
Typ motoru OHC OHC OHC OHC OHC OHC
Dodávka paliva Elektronické vstřikování Elektronické vstřikování Elektronické vstřikování Elektronické vstřikování Elektronické vstřikování Elektronické vstřikování
Počet válců 2 v řadě 2 v řadě 2 v řadě 2 v řadě 2 v řadě 2 v řadě
Zdvihový objem (ccm) 327 327 327 327 327 327
Vrtání x zdvih (mm) 60,4 x 57 60,4 x 57 60,4 x 57 60,4 x 57 60,4 x 57 60,4 x 57
Max. Výkon 14,7 kW / 20 koňů 14,7 kW / 20 koňů 14,7 kW / 20 koňů 14,7 kW / 20 koňů 14,7 kW / 20 koňů 14,7 kW / 20 koňů
Max. pracovní otáčky (rpm) 5000 - 6000 5000 - 6000 5000 - 6000 5000 - 6000 5000 - 6000 5000 - 6000
Řízení Ruční (pákou) Ruční (pákou) Ruční (pákou) Ruční (pákou) Dálkové Dálkové
Sytič Elektronický Elektronický Elektronický Elektronický Elektronický Elektronický
Kapacita olejové náplně (l) 1 1 1 1 1 1
Objem nádrže (l) Externí 12l Externí 12l Externí 12l Externí 12l Externí 12l Externí 12l
Zapalování Digitální CDI Digitální CDI Digitální CDI Digitální CDI Digitální CDI Digitální CDI
Alternátor 12V 6A 12V 6A 12V 12A 12V 12A 12V 12A 12V 12A
Trim Ruční Ruční Ruční Ruční Ruční Ruční
Převodový poměr 2,08 : 1 2,08 : 1 2,08 : 1 2,08 : 1 2,08 : 1 2,08 : 1
Výfuk Přes propeler Přes propeler Přes propeler Přes propeler Přes propeler Přes propeler
Rozměry propelerů 7" - 11" 7" - 11" 7" - 11" 7" - 11" 7" - 11" 7" - 11"

Lodní motory Suzuki DF20A jsou nabízeny ve 6 variantách:

  • > DF20AS - model s krátkou nohou, manuálním ovládáním, startováním a trimem, elektronickým vstřikováním paliva

  • >DF20AL - model s dlouhou nohou, manuálním ovládáním, startováním a trimem, elektronickým vstřikováním paliva

  • > DF20AES - model s krátkou nohou, elektrickým startováním, manuálním ovládáním a trimem, elektronickým vstřikováním paliva

  • > DF20AEL - model s dlouhou nohou, elektrickým startováním, manuálním ovládáním a trimem, elektronickým vstřikováním paliva

  • > DF20ARS - model s krátkou nohou, elektrickým startováním, dálkovým ovládáním a manuálním trimem, elektronickým vstřikováním paliva

  • > DF20ARL - model s dlouhou nohou, elektrickým startováním, dálkovým ovládáním a manuálním trimem, elektronickým vstřikováním paliva

 

Součástí dodávky je i lodní šroub, externí benzínová nádrž 12 L včetně hadic a koncovek, dále základní sada nářadí, výtrhová pojistka s lankem a náhradní startovací šňůra.

Motorový olej a vak na přepravu je nutné v případě potřeby dokoupit zvlášť.

Při osobním odběru motor na přání nastartujeme, předvedeme a vysvětlíme vše potřebné pro základní obsluhu a údržbu.

Pošlete emailem