Lodní motor Suzuki DF60ATL
  • Celková cena (s DPH)

    223 990,- Kč

  • Bez DPH: 185 116,- Kč

    € 7 404.64,-

  • Sleva: 13%

    257 107,- Kč

  • Dostupnost

    skladem u dodavatele


Ukázkový model z hlediska pokroku a výkonu ...

Čtyřtaktní závěsný motor Suzuki DF60A podává vynikající výkon, je ekonomický ve spotřebě paliva, způsobuje pouze velmi nízké vibrace a je velmi tichý – přičemž i s těmito vlastnostmi splňuje nejpřísnější emisní ustanovení na světě – evropskou normu EU 1.Lodní motor Suzuki DF60ATL


Tento lehký hliníkový motor 815 ccm s 12 ventily a dvěma nahoře umístěnými vačkovými hřídeli disponuje sekvenčním elektronickým vícebodovým vstřikováním paliva a je vybaven rozvodovým řetězem procházejícím olejovou lázní.

Dalšími vlastnostmi jsou mimo jiné nejnovější přímé zapalování s vestavěnými zapalovacími cívkami zapalovacích svíček, sací sběrné potrubí s velkým průřezem sání ke snížení hluku a emisí až po celkový rozsah otáček motoru.

Proč je tento motor jinde levnější?

Pokud je motor u jiného prodejce levnější, je třeba být obezřetný. V ojedinělých případech se jedná o motor, který pochází z oficiální české/slovenské distribuce, již je nějakou dobu na skladě a prodejce snížil cenu kvůli zlepšení možnosti prodeje daného kusu.

Mnohem častější ale je takzvaný šedý dovoz. To ve zkratce znamená, že zboží nepochází od oficiálního distributora pro ČR. Toto zboží může pocházet z EU, ale i ze zemí mimo EU. To už záleží na konkrétním prodejci. Nevylučuje to, že zboží může být dodáno s českým manuálem. Zboží ze šedého dovozu může být upraveno pro český trh. Balení se může lišit od obchodního balení u motorů určených pro český trh, může chybět český návod či některé příslušenství, zejména CE certifikát, který je nutný pro přihlášení motoru na Státní Plavební Správě!

Zboží ze šedého dovozu bývá levnější, což je hlavní výhoda. Hlavní nevýhoda spočívá v tom, že motor nelze reklamovat v servisní síti výrobce, ale pouze přes daného prodejce, od kterého jste jej pořídili. Ten musí ze zákona poskytovat servis, který ale většinou probíhá přes neautorizované servisy. S reklamacemi u těchto prodejců právě často bývají problémy. Tito prodejci někdy mívají v obchodních podmínkách vyhrazenou delší dobu na vyřízení reklamace. Přístroj lze nechat opravit i v autorizovaném servisu, ale tuto opravu si majitel musí uhradit sám.

Kvůli problémům s reklamacemi prodejci často mění provozovatele a stává se, že až se vám přístroj porouchá, váš prodejce již nemusí existovat Domáhat se záručního servisu potom může být obtížné.

Prodejci také mohou mít upravenou standardní dobu záruky z dvou let na kratší. Zboží může být u nich prodáváno ve zvláštním režimu zákona jako bazarové. I v případě dvouleté záruky jste ale ochuzeni o možnost lodní motor reklamovat na základě mezinárodní záruky v zahraničí, například na dovolené v Chorvatsku, a to po dobu tří let od pořízení.


Výhody šedého dovozu

  • > nižší cena zboží
 
Nevýhody šedého dovozu
  • > zboží nemá oficiální záruční list a není registrováno v databázi výrobce z hlediska záruky, nelze uplatnit záruku u výrobce či autorizovaném servisu
  • > zboží je nutné reklamovat přímo u prodejce
  • > balení se může lišit od oficiálního, může chybět návod či některé příslušenství
  • > možná neserióznost či nespolehlnost prodejců, krátká "životnost" prodejců

Detail

  • Lodní motor Suzuki DF60ATL
  • Lodní motor Suzuki DF60ATL
Kontaktní údaje

Adresa

Zpráva

Zajímám se o

Technická specifikace lodního motoru Suzuki DF60ATL:

Model DF60ATL
Délka nohy (mm) 508
Startér Elektrický
Suchá hmotnost (kg) 104
Typ motoru 4-Takt DOHC 12-Ventil
Dodávka paliva Sekvenční vícebodové elektronické vstřikování
Počet válců 3
Zdvihový objem (ccm) 941
Vrtání x zdvih (mm) 72,5 X 76
Max. výkon 44,1 kW / 60 koní
Max. pracovní otáčky (rpm) 5.300-6.300
Řízení Dálkové
Sytič -
Kapacita olejové náplně (l) 2,7
Objem nádrže (l) -
Alternátor 12V 19A
Trim Elektrický
Převodový poměr 2,27:1
Výfuk Přes propeler
Rozměry propelerů 9”-17”

Lodní motor Suzuki DF60ATL je model s dlouhou nohou, elektrickým startem, dálkovým ovládáním, elektrickým trimem a sekvenčním vícebodovým elektronickým vstřikováním.

Součástí dodávky je i lodní šroub, externí benzínová nádrž včetně hadic a koncovek, výtrhová pojistka s lankem a náhradní startovací šňůra.

Motorový olej a vak na přepravu je nutné v případě potřeby dokoupit zvlášť.

Pošlete emailem