-
Celková cena (s DPH)
513 990,- Kč
-
Bez DPH: 424 785,- Kč
€ 16 658.24,-
-
Dostupnost
Dostupnost na dotaz
Nová generace řadových čtyřválcových motorů "Big Block" ...
Čtyřtaktní boční přívěsné motory Suzuki 150 a 175 PS jsou zástupcem nové generace řadových čtyřválcových motorů "Big Block" s nejvyšším zdvihovým objemem (2867 ccm) ze všech čtyřtaktních, čtyřválcových motorů se srovnatelným výkonem. Díky tomu dostaneme nižší provozní otáčky. Motory plynule zvládnou velké zátěže v krátkých dobách zrychlení od startu až po oblast plného zatížení.
Zatímco tento druh výkonu majitelé člunů, kteří znají čtyřtaktní motory Suzuki, nepřekvapí, možná Vás udiví, že jsou nové čtyřtaktní motory "Big Block" lehčí než všechny ostatní srovnatelné čtyřtaktní motory. Se svými pouze 215/220 kg váží tyto High-Tech motory přibližně tolik, kolik starší dvoutaktní boční přívěsné motory Suzuki s výkonem 150 koní.
--
Pozor, tento produkt se nabízí ve více variantách. Před vložením produktu do košíku vyberte konkrétní, Vámi požadovaný model (výše).
Proč je tento motor jinde levnější?
Pokud je motor u jiného prodejce levnější, je třeba být obezřetný. V ojedinělých případech se jedná o motor, který pochází z oficiální české/slovenské distribuce, již je nějakou dobu na skladě a prodejce snížil cenu kvůli zlepšení možnosti prodeje daného kusu.
Mnohem častější ale je takzvaný šedý dovoz. To ve zkratce znamená, že zboží nepochází od oficiálního distributora pro ČR. Toto zboží může pocházet z EU, ale i ze zemí mimo EU. To už záleží na konkrétním prodejci. Nevylučuje to, že zboží může být dodáno s českým manuálem. Zboží ze šedého dovozu může být upraveno pro český trh. Balení se může lišit od obchodního balení u motorů určených pro český trh, může chybět český návod či některé příslušenství, zejména CE certifikát, který je nutný pro přihlášení motoru na Státní Plavební Správě!
Zboží ze šedého dovozu bývá levnější, což je hlavní výhoda. Hlavní nevýhoda spočívá v tom, že motor nelze reklamovat v servisní síti výrobce, ale pouze přes daného prodejce, od kterého jste jej pořídili. Ten musí ze zákona poskytovat servis, který ale většinou probíhá přes neautorizované servisy. S reklamacemi u těchto prodejců právě často bývají problémy. Tito prodejci někdy mívají v obchodních podmínkách vyhrazenou delší dobu na vyřízení reklamace. Přístroj lze nechat opravit i v autorizovaném servisu, ale tuto opravu si majitel musí uhradit sám.
Kvůli problémům s reklamacemi prodejci často mění provozovatele a stává se, že až se vám přístroj porouchá, váš prodejce již nemusí existovat Domáhat se záručního servisu potom může být obtížné.
Prodejci také mohou mít upravenou standardní dobu záruky z dvou let na kratší. Zboží může být u nich prodáváno ve zvláštním režimu zákona jako bazarové. I v případě dvouleté záruky jste ale ochuzeni o možnost lodní motor reklamovat na základě mezinárodní záruky v zahraničí, například na dovolené v Chorvatsku, a to po dobu tří let od pořízení.
Výhody šedého dovozu
- > nižší cena zboží
- > zboží nemá oficiální záruční list a není registrováno v databázi výrobce z hlediska záruky, nelze uplatnit záruku u výrobce či autorizovaném servisu
- > zboží je nutné reklamovat přímo u prodejce
- > balení se může lišit od oficiálního, může chybět návod či některé příslušenství
- > možná neserióznost či nespolehlnost prodejců, krátká "životnost" prodejců
Technická specifikace lodních motorů Suzuki DF150TL, DF150ZL, DF150TX a DF150ZX:
Model | DF150TL / DF150ZL | DF150TX / DF150ZX |
Délka nohy (mm) | L – 508 | X – 637 |
Startér | Elektrický | Elektrický |
Suchá hmotnost (kg) | 215 | 220 |
Typ motoru | 16-ventil DOHC | 16-ventil DOHC |
Dodávka paliva | Sekvenční vícebodové elektronické vstřikování | Sekvenční vícebodové elektronické vstřikování |
Počet válců | 4 | 4 |
Zdvihový objem (ccm) | 1.2.867 | 1.2.867 |
Vrtání x zdvih (mm) | 97 X 97 | 97 X 97 |
Max. výkon | 110 kW / 150 koní | 110 kW / 150 koní |
Max. pracovní otáčky (rpm) | 5.000-6.000 | 5.000-6.000 |
Řízení | Dálkové | Dálkové |
Sytič | - | - |
Kapacita olejové náplně (l) | 8 | 8 |
Objem nádrže (l) | - | - |
Alternátor | 12V 44A | 12V 44A |
Trim | Elektrický | Elektrický |
Převodový poměr | 2,50:1 | 2,50:1 |
Výfuk | Přes propeler | Přes propeler |
Rozměry propelerů | 15”-27” | 15”-27” |
Lodní motor Suzuki DF150 je nabízen ve 4 variantách:
-
> DF150TL - model s dlouhou nohou, elektrickým startem, dálkovým ovládáním, elektrickým trimem a sekvenčním vícebodovým vstřikováním
-
> DF150TX - model s etxra dlouhou nohou (637 mm), elektrickým startem, dálkovým ovládáním, elektrickým trimem a sekvenčním vícebodovým vstřikováním
-
> DF150ZL - model s dlouhou nohou, opačnou rotací vrtule (vhodná pro umístění více motorů na jenu loď), elektrickým startem, dálkovým ovládáním, elektrickým trimem a sekvenčním vícebodovým vstřikováním
-
> DF150ZX - model s extra dlouhou nohou (637 mm), opačnou rotací vrtule (vhodná pro umísění více motorů na jednu loď),elektrickým startem, dálkovým ovládáním, elektrickým trimem a sekvenčním vícebodovým vstřikováním
---
Součástí dodávky je i lodní šroub, externí benzínová nádrž včetně hadic a koncovek, výtrhová pojistka s lankem a náhradní startovací šňůra.
Motorový olej a vak na přepravu je nutné v případě potřeby dokoupit zvlášť.