Unikátní lodní motor Mercury FourStroke 150 EFI
  • Celková cena (s DPH)

    399 000,- Kč

  • Bez DPH: 329 752,- Kč

    € 13 190.08,-

  • Dostupnost

    Dostupnost na dotaz


Ultimátní 4-takt o výkonu 150 koní ...

Nejmenší, nejlehčí a nejodolnější 4-taktní motor na trhu o výkonu 150 koní

Jinými slovy další závěsák od Mercury, který mění pravidla hry. A to je přesně to, co potřebujete, abyste přenesli čas strávený na vodě zase na vyšší úroveň. Nejprve však několik slov o tom, jak vznikal jedinečný lodní motor Mercury FourStroke 150 EFI a co jeho tvůrce inspirovalo k tomu, aby výsledek byl takový, jaký zde vidíte:

Tvůrci lodního motoru Mercury F150 EFI se inspirovali v mnoha oblastech, kde čerpali nápady pro konečnou podobu designu tohoto motoru - od automobilového, přes elektronický, po letecký průmysl. A odevšad si vzali trošku. Jelikož jsou samotní lidé od Mercury loďaři, byla to vášeň, která je poháněla k tomu, aby vytvořili zcela nový koncept lodního motoru. Výsledek nelze vyjádřit slovy. Když totiž poprvé ucítíte tah motoru F150, první, co přijde na mysl, je "Waaauuu!".

Hlavními požadavky tedy byla extrémně nízká hmotnost, velký objem a výkon, jednoduchá údržba a velká odolnost. Mercury postavilo takový motor, který si žádali samotní uživatelé. Takový je Mercury F150 - závěsný 4-takt s moderním designem, se speciálně laděným zvukem, připravený na jakkoli náročnou situaci, která vás na vodě může potkat. Důležitým aspektem byl také ohled na životní prostředí, protože nejen u Mercury chtějí, aby zde zbylo něco krásného pro další generace. Proto je F150 ekonomický a maximálně účinný.

Srovnání hmotnosti lodního motoru Mercury F150 s konkurencí. I když je tabulka v lbs., výsledek je jednoznačný.Výsledek dobrého poměru mezi hmotností a výkonem lodního motoru je jasný: nižší spotřeba paliva, lepší ovladatelnost a větší rychlost. A žádný jiný výrobce 4-taktních motorů na světě se zatím nedostal na takové hodnoty poměru hmotnosti a výkonu, jakou nastoluje Mercury F150. Oproti motoru Suzuki DF150 má Mercury o 15% dílů méně, oproti motoru Yamaha F150 je to pak téměř 18%.

I přes nízkou hmotnost se zde materiálem nešetřilo. Závěs motoru F150 je o průměrných 22% těžší než u konkurence. Důvod? Velký, odolný a nově designovaný závěs motoru redukuje vibrace od motoru mnohem lépe než konkurenční motory o výkonu 150 koní. Tím, že uchycení závěsu je více vzdáleno od hlavy motoru, snižuje teplotu závěsu, kterou čerpá sáláním z hlavy, což přispívá k odolnosti a delší životnosti. Snížením vibrací na všech inkriminovaných místech se prodlužuje životnost nejen motoru samotného, ale hlavně motorového člunu - od zrcadla jako celku, až po jednotlivé šrouby, kterými je motor přichycen k zrcadlu.

F150 dostal také nový zvuk - zvuk výfuku byl laděný tak, aby lahodil uchu a aby se za žádných okolností, za žádných rychlostí nevyskytoval zvuk, který bude jakkoli protivný. Obzvláště při volnoběhu a výtlačné plavbě na nízkých otáčkách. K tomuto účelu vyvinuli u Mercury nový výfukový systém pro volnoběžné otáčky, který zeslabuje vysoké tóny a frekvence. Hlubší, tišší zvuk pomáhá zvládat každodenní povinnosti na vodě bez zbytečného bolehlavu nebo rušení.

Slaná voda - noční můra lodních motorů

Mercury používá speciální slitiny hliníku, které obsahují mnohem méně mědi, než konkurenční slitiny. To přispívá k dobré antikorozní ochraně lodního motoru Mercury F150 EFI.Aby motor přežil velké rozpětí slanosti vody, teplot a vlhkosti, musí být na lodních motorech použito speciální příslušenství, dlouhodobé zkušenosti, technologie a nemalé náklady při vývoji. A žádná jiná značka neinvestuje tolik času a zdrojů do vývoje v boji proti korozi, jako Mercury. Proto má hliníková slitina Mercury XK360 nejméně příměsi mědi oproti svým konkurentům a představuje tak nejodolnější slitinu vůči korozi na trhu. Další ochranu zajišťuje MercFusion lakování, které je na zcela jiné úrovni než běžný lak konkurentů. Podobnou službu dělá speciálně navržený kryt, který se zbavuje vody, ale nechává vzduch pronikat, aby se motor "nezapařil".

Přeampérováno

Přesně podle představ tvůrců má Mercury F150 pořádný alternátor. Ten dodává 60 A (756 W) ve svém maximálním výkonu. Ve skutečnosti však již v 1000 ot/min vyrábí 2/3 nabíjecího proudu, takže je ideální pro udržení baterií plně nabitých když jedete výtlačnou plavbou. Alternátor je poháněn řemenem, takže produkuje méně tepla a váží méně. Navíc je dost inteligentní na to, aby produkoval energii jen tehdy, když je to potřeba, jelikož je plně regulovatelný na 14,2 V. A aby vydržel, má vlastní anody, které ho chrání proti korozi.

QR kód najdete u seznamu ravidelných servisních úkonů.

Více času na vodě, méně času v servisu

Pod deklem najdete seznam se serisními intervaly, na které nesmíte zapomenout. Včetně doporučení "Jak si udělat sám". Nalepený údržbový seznam má na sobě QR kód, který vás odkazuje k postupu "krok za krokem", jak si poradit se základními úkony údržby vašeho motoru Mercury F150 jako jsou výměny motorového či převodového oleje. Díky tomuto kódu se dostanete k videím, kde jsou tyto úkony populárně vysvětlené. Najdete také seznam nejbližších autorizovaných dealerů a také kontakt na horkou linku přímo k Mercury. Aby byla údržba vlastními silami snažší, pro výměnu motorového oleje je zaveden systém, které pomůže zabránit rozlití oleje. K filtru je zase speciálně udělaný snadný přístup. Jako bonus dostáváte s motorem Mercury F150 bezúdržbový rozvod ventilů, takže po celou dobu životnosti motoru se o tento soběstačný systém není třeba nijak starat.

Díky svým charakteristikám a především nízké hmotnosti, která se nebezpečně přibližuje dvou-taktním lodním motorům, se F150 hodí i v případě, že chcete na lodi, která není stavěná pro současné těžké 4-taktní motory o výkonu 150 koní, vyměnit starší motor za nový. Většina lodí, která může být poháněna takovým výkonem, unese bez problémů i F150.

Ocenění za inovativní přístup při vytvoření lodního motoru Mercury F150 EFI.Navíc je motor dostatečně flexibilní, aby se uzpůsobil jak mechanickému, tak hydraulickému řízení. Můžete na něj dát i kormidelní páku Big tiller, jestli dáváte přednost tomuto ovládání. Stejné je to i s ukazateli stavu motoru - je jen na vás, zda si zvolíte analogové nebo SmartCraft systémy pro monitoring motoru.

Za svůj výsledek v podobě unikátního lodního motoru F150 se dostalo Mercury mezinárodního ocenění IBEX za inovaci v roce 2011.

Lodní spalovací motory Mercury | Závěsné čtyř-taktní motory Mariner

Pro objednání motoru Mariner nás neváhejte kontaktovat - Mariner je sesterskou značkou, jejíž motory jsou z mechanického pohledu identickými kopiemi. Odlišnost je jen v barvě krytu a názvu. Cena zůstává stejná.

ZBOŽÍ Z ČESKÉ DISTRIBUCE

4-taktní lodní motor Mercury FourStroke 150 L EFI - unikátní kousek.Co tedy dělá Mercury F150 EFI tak výjimečným?

  • > Mercury FourStroke technologie zajišťuje nízkou spotřebu paliva a hladký chod
  • > Velký obsah válců pro běsivou akceleraci z místa
  • > Kompaktní a nejlehčí ve své třídě - to zaručí skvělou ovladatelnost
  • > Méně dílů znamená méně tření a větší spolehlivost
  • > Tichý chod na nízké otáčky a vyladěný zvuk výfuku
  • > Byl navržen pro všechny představitelné podmínky - a byl v nich také otestován
  • > Tří letá záruka proti korozi
  • > Více nerezových dílů kvůli delší životnosti
  • > Nejlepší výsledky v dobíjení baterií ve své třídě
  • > Může být použit jako hlavní pohon, nebo pracovat v páru

Mercury FourStrokes | Lodní motory Mercury | 4-taktní závěsné motory

Některé motory o objemu 3.0 L produkují více než 250 koní. Tomuto "tří-litrovému" Mercury FourStroke stačí produkovat 150 koní - což znamená větší odolnost a delší životnost. Ta je prodloužena použitou převodovkou, která je výrazně větší a sestává tak z mnohem odolnějších komponent než běžné 4-taktní motory. Ale tento motor byl spolehlivý dříve než opustil továrnu vzhledem k času, který mu byl věnován při navrhování a při testování - znovu a znovu.

Mercury F150 EFI je nejen nejlehčím 4-taktním motorem o výkonu 150 koní na světě, takže jej můžete nasadit i na menší lodě původně stavěné pro 2-taktní motory, ale užijete si s ním mnohem více radosti z jízdy, jelikož s lehčím motorem roste ovladatelnost lodě.

Navíc je tento motor snadné udržovat v optimální kondici. Na následujícím videu se od experta na lodní motory Mercury můžete dozvědět více o tomto unikátním motoru a podívat se mu pod pokličku:

 

Detail

  • Unikátní lodní motor Mercury FourStroke 150 EFI
  • S obsahem rovných 3000 ccm jde o největší obsah ve své třídě, tedy motorů o výkonu 150 koní.
  • Mercury F150 EFI je nejlehčí 4-taktní motor na trhu o výkonu 150 koní.
  • Kombinace nízké hmotnosti a obsahu motoru je pro ostatní konkurenty na trhu 4-taktních motorů zatím nedosažitelná.
  • Výkon však není vše, proto se u Mercury při tvorbě F150 EFI zaměřili na to, co zákazníci chtěli a potřebovali.
  • Mezi velké přednosti lodního motoru Mercury F150 patří celková koncepce, která znamenala přepracování téměř všeho.
  • Rozbalme krabici a podívejme se dovnitř. Lodní motor Mercury FourStroke 150 EFI.
  • Máte-li F150 za sebou, pak je celý svět před vámi. Kromě objemu motoru a nízké hmotnosti se F150 EFI od Mercury pyšní nezpochybnitelným výkonem a spolehlivostí.
  • Vzhledem k tomu, kolik moto-hodin obvykle testují u Mercury své nové výrobky, než jsou uvedeny na trh, není divu, že o svém F150 prohlašují, že jde o nejodolnější lodní motor na trhu.
  • Mercury vsadilo při vývoji motoru F150 na rady největších odborníků - konečných uživatelů. Podle toho dopadl výsledek: nejtvrdší, nejmenší a nejlehčí 4-takt o výkonu 150 koní na světě.
  • V nabídce najdete tři verze lodního motoru F150. Kromě konvenční L-dlouhé nohy také dvě verze s XL-nohou, jedna z toho s opačnou rotací vrtule pro párovou instalaci.
  • Tomuto motoru je jedno, na jaké lodi bude. Vždy pojede naplno.
  • Dost odolný na to, aby zvládl ty nejtvrdší podmínky, které si jen lze představit.
  • Pod dekl lodního motoru Mercury F150 EFI se můžete podívat na jednom ze zajímavých videí od Mercury.
  • Mariner F150 L EFI - stříbrná barva je skutečně praktická na moři, protože na ní není tolik vidět krystalizovaná sůl. Další rozdíly mezi Mercury a Mariner nehledejte.
Kontaktní údaje

Adresa

Zpráva

Zajímám se o

Technická specifikace lodních motorů Mercury FourStroke 150 L, XL a CXL

Výkon 150 hp / 110 kW
Maximální otáčky motoru 5000-5800 ot/min
Konfigurace válců I-4 / 4 v řadě
Obsah válců

3.0 L

Vrtání a zdvih 102 x 92 mm
Příprava palivové směsi Počítačem řízené, sekvenční, vícebodové elektronické vstřikování paliva (EFI)
Zapalování SmartCraft ECM 07 Digital Inductive
Palivová soustava Electronic Fuel Injection (EFI) - elektronické vstřikování paliva
Alternátor 60 A / 756 W (řemenový)
Chladící soustava Chlazení vodou, s termostatem
Startování Elektrické (otočení klíčem)
Převodový poměr 1.92:1
Řazení rychlostí F-N-R
Řízení Big Tiller - ovládání kormidelní pákou (volitelně)
Mercury power steering - s posilovačem (volitelně)
Hydraulic - hydraulické (volitelně)
Remote - dálkové (standard)
Electro-hydraulic power steering (volitelně)
Vyklápění motoru Power trim & tilt vč. SmartCraft programovatelného vyklápění
Opačná rotace vrtule model CXL - dostupný
Doporučený motorový olej Mercury 4-Stroke Outboard Oil
Doporučené palivo Bezolovnatý 90 RON min.
Monitorovací systém motoru SmartCraft Engine Guardian
Kompatibilní se SmartCraft Ano
Délka nohy L - 508 mm / dlouhá
XL, CXL - 635 mm, extra dlouhá
Suchá hmotnost od 206 kg

Lodní motory Mercury F150 EFI se standardně dodávají s 3-listou hliníkovou vrtulí, výtrhovou pojistkou, základní sadou nářadí, náhradní svíčkou a náhradním startovacím lankem.

Jsou vybavené dálkovým ovládáním (pákou řazení a plynu), otáčkoměrem, rychloměrem a potřebnou elektroinstalací.

Vrtule pro motory F150 EFI se vybírá individuálně podle lodi, kterou bude konkrétní motor pohánět. Rádi vám poradíme s výběrem!

Lodní motory Mercury | Závěsné čtyř taktní motory Mariner

Odlišnosti jednotlivých modelů lodních motorů Mercury F150 EFI:

L ... dlouhá noha / 508 mm

XL, CXL ... extra dlouhá noha / 635 mm

Lodní motory Mercury | Závěsné čtyř taktní motory Mariner

Pro dodržení záručních podmínek Mercury musí být motor před předáním nastartován a zkontrolován autorizovaným prodejcem-servisem. Zákazník tedy musí k motoru zakoupit motorový olej Quicksilver dle normy vyžadované záručními podmínkami Mercury - motorový olej není v ceně motoru.

Z výše uvedených důvodů doporučujeme osobní odběr motoru: pokud budete trvat na jeho odeslání přepravní službou, musí být motorový olej před odesláním vypuštěn. V případě, že budete trvat na zaslání motoru bez provedení před-prodejní prohlídky (Predelivery Inspection), motor nebude kryt řádnou zárukou Mercury.

Další příslušenství, jako jsou oleje, náhradní vrtule, startovací baterie apod., je k dostání na prodejně.

PDF-katalog Mercury F150 3.0L [4.1MB] - odkaz

Pošlete emailem