Člun RIB Adventure V-450 EVO LUX s lodním motorem Suzuki DF60 ATL
Poptávka:
Dobrý den,
můžete mně prosím nabídnout :
- Člun Adventure Vesta V-450 Evolution Luxory, světle šedý, včetně konzoly řízení, volantu, kompletního řízení a dvojsedačky.
- Motor Suzuki DF 60 ATL, včetně vrtule, nádrže, dálkového ovládání a bowdenů
- Otáčkoměr
- Přívěs pro člun Adventure V-450
- Příplatek za širší nápravu
- Persenik na člun
Děkuji předem
S přátelským pozdravem
Ing. Vítězslav M., tel: Tel: +420 724 806 XXX, e-mail: XXX
---
Nabídka:
Vážený pane M.,
děkuji Vám za telefonický rozhovor a za zaslání emailu. Těší nás, že máte zájem o čluny Adventure.
Níže uvádím cenovou nabídku na poptávaný RIB V-450 Evolution Luxury, jak jste vyžádal s některými specifickými doplňky. Doplňující info je uvedené u jednotlivých položek nabídky.
Jen pro ilustraci nabízím také motor Mercury F60 ELPT EFI, protože je výrazně levnější než poptávaný Suzuki. Oba motory mají stejnou výbavu, tj. el.start, el.trim a dálkové ovládání. Mercury dává v ceně i propeler, nádrž není ve výbavě ani jednoho z nabízených motorů. Oba mají elektronické vstřikování paliva EFI, Suzuki k tomu dodává sekvenční a vícebodé vstřikování paliva a dále také Lean Burn Fuel Control - tedy elektronicky řízený poměr vzduchu a paliva v závislosti od provozních podmínek, což dopomáhá k lepší spotřebě paliva o 15%.
Pokud bych měl krátce shrnout nejvýznamnější rozdíly mezi těmito lodními motory:
> Suzuki DF60 ATL je díky pomalejším převodům (2,27:1) stavěný na těžší lodě, tedy i na tažení lyžaře a podoné aktivity bude dobrý, pokud to doplníte vrtulí na tah, pak lze očekávat velkou tažnou sílu a prudkou akceleraci
> Mercury má výrazně rychlejší převody (1,83:1) a jelikož není mezi max.otáčkami obou motorů výraznější rozdíl, lze tento motor označit za rychlejší, pokud použijete stejné stoupání vrtule
- Mercury nabízí speciální verzi s většími a pomalejšími převody, viz níže v nabídce
> Suzuki se deficit v max.rychlosti snaží dohnat mírně vyššími max.otáčkami motoru (max. 6300), ale není to moc výrazný rozdíl oproti Mercury s 6000 ot/min
> motor Suzuki váží 104 kg, Mercury 112 kg - jde o údaje suchých motorů
> Suzuki má 3 válce, Mercury 4 válce - chod tedy bude hladší u Mercury
> Suzuki má celkový objem válců 941 ccm a blíží se více čtvercovému poměru vrtání-zdvih, tedy uzpůsobený k tahu
> Mercury s objemem 995 ccm je stavěný spíše jako vysokorychlostní, bude mít větší nárust výkonu ve vyšších otáčkách
- to odpovídá tomu, že Mercury se běžně užívá na člunech, kde jejich majitelé upřednostní max.rychlost před akcelerací (odkaz)
> Suzuki má DOHC rozvody provedené samostavným bezúdržbovým řetězem, u Mercury je klasický řemen a rozvody SOHC
Aby nedošlo ke zmatkům ohledně převodovek a velikostí propelerů obou motorů, dovolím si vysvětlení - základní provedení Suzuki DF60 ATL a Mercury F60 ELPT EFI mají podobně velké převodové skříně a podobně velké propelery, rozdíl je tedy jen v převodovém poměru.
Oba výrobci nabízí verze s většími převodovkami, s ještě pomalejšími převody a většími propelery - u Suzuki se tato verze jmenuje DF60 AV a je o 20 000,- Kč dražší než standardní, nicméně pro lehké nafukovací čluny RIB bych ji důrazně nedoporučil (pouze pro obytné lodě apod.), nakolik bohatě postačí běžná převodovka modelu ATL. Výkonnost běžného modelu ATL a k ní dodávané vrtule poskytnou více než dostatek tahu a vztlaku, aby se člun rychle dostal do skluzu i s větším zatížením.
U Mercury se verze s větší převodovkou a pomalejším převodem označuje jako CT (command thrust, dříve Big Foot) a je o 14 000,- Kč dražší než standardní model. Verze CT lze zvážit pro použití na člunu RIB V-450, nakolik ještě není tak těžká a pomalá, aby s tímto člunem působila více negativ než přinesla pozitiv. Její použití na člunu V-450 - který je obecně považován za lehký a extrémně rychlý, který nemá s přechodem do skluzu nebo ovladatelností žádný problém - by bylo ospravedlněno hlavně tím, že byste tahal lyžaře a jezdil často s velkými náklady.
Nicméně pro tahání lyžařů, prudkou akceleraci, maximální tah a co nejjednodušší servis (nejlépe "bez servisu" první 3 roky) Vám doporučím lodní motor Evinrude E-TEC E60 DPL (odkaz) za ceníkových 198 000,- Kč, který v uvedených dovednostech strčí oba výše zmíněné motory "do kapsy". Jde totiž o 2-takt s přímým vstřikem a odděleným mazáním, velkou a silnou převodovkou, velkou vrtulí a konstrukcí, která oproti 4-taktům nevyžaduje téměř žádný servis. Samotné servisní úkony jsou pak výrazně levnější a je jich třeba méně často. Pro Vás však asi bude nevýhodou, že na volnoběhu a v nízkých otáčkách není tak ekonomický jako 4-takty, nakolik je laděný především na jízdu ve skluzu, kde je ale pak stejně efektivní a úsporný jako nabízené 4-takty...
Ceny jsou vč. DPH. Člun za uvedenou cenu je plně provozuschopný a připravený k okamžitému vyplutí.
Samozřejmostí jsou všechny dokumenty pro bezproblémovou registraci na SPS, kterou v případě zájmu, můžeme vyřídit za Vás (poplatek 2000,- Kč za administrativní úkon + kolky).
CENOVÁ NABÍDKA - Nafukovací motorový člun třídy RIB, Adventure V-450 EVO Luxury s lodním motorem o výkonu 60 koní a s příslušenstvím
1) Člun ADV V-450 EVO LUX, odkaz ... 141 025,- Kč
- cena zahrnuje slevu na nákup setu s motorem ve výši 10% na člun, běžná cena člunu ve výbavě LUX je 152 050,- Kč
- zahrnuje: 2x skládací plovoucí pádlo, nožní pumpa, koncovka vzduch.ventilů, sada na opravy, uvazovací lano d=8m, vak na příslušenství;
- výbava paluby:
> konzola řízení s přídním sedátkem - bez vlivu na cenu můžete vybírat mezi typem WIND II (odkaz) nebo Adventure SL-1 (odkaz)
> zadní dvoj-sedačka - bez vlivu na cenu můžete vybírat mezi typem Doubleseat (odkaz) nebo Adventure SLS-2 (odkaz)
- paluba: vestavěná přídní schránka na kotvu, naklouzavý povrch paluby, pasivní systém na odlévání vody
- nafukovací válce jsou po celé styčné ploše s laminátem přichycené z nější i vnitřní strany
> zvýšená odolnost a životnost nafukovacích válců,
> méně se pohybující válec při jízdě ve vlnách nebo při bočním zatížení nákladem,
> snadnější čištění paluby,
> mezi nafukovací tubu a laminátovou palubu se nedostávají žádné nečistoty,
> 99% všech ostatních výrobců užívá k těsnění na okaji paluby jen gumovou lištu a tubu mají pevněnou jen jedním vnějším páskem
- provedení EVO:
> materiál nafukovacích válců HEYTex 1200 g/m2 světle šedý, 5 let záruka,
> dvojité, strojově svařované spoje Doubleseams, 7x pevnější než samotný materiál, 5 let záruka,
> speciální záruka výrobce na přehřátí a přetlak,
> neklouzavé plochy na tubách, světle modré,
> bezpečnostní obvodové lano,
> 5x vzduchový ventil LEAFIELD C7 (Anglie),
> 5x vyztužené madlo Evolution ve tvaru vazáku,
> 2x nerezové D-oko na zádi,
> 1x nerezové D-oko na přídi,
> 120 mm široký, boční ochranný pás s lištou na odrážení stříkající vody (tzv. suchá jízda),
> 2x nerezové D-oko na přídní straně tub,
> laminátový trup vyztužen bez použití dřeva, speciální vnitřní nosná konstrukce z laminátu,
> záruka 5 let na práci výrobce, 2 roky na laminát a na příslušenství,
> podložka pod motor (vně zrcadla) ze speciální námořní překližky;
2) Soustava dálkového řízení ... 8 670,- Kč
- zahrnuje: volant, převodku řízení, bovden motoru, bovden spojky, bovden plynu
3) Elektro ... 3 170,- Kč
- zahrnuje: startovací baterii Varta, odpojovač baterie s klíčem, AL-úchyt baterie s pásem a přezkou, spojovací materiál
4) Montážní práce ... ZDARMA
- nakolik Vámi poptávaný člun obsahuje jen základní komponenty a výbavu, neúčtujeme Vám poplatek za montáž - běžně 10 000,- Kč
- zahrnuje cca 20 hod práce:
> instalaci konzoly, sedačky a řízení,
> zapojení elektro,
> instalaci motoru a seřízení chodu a jeho komponent,
> přesné nastavení a vyvážení přívěsu.
5) Upravený přepravní vlek pro člun V-450, odkaz ... 30 500,- Kč
- dle požadavku je rozšířený o 20 cm na nápravě, tj. jde o nápravu KNOTT s šířkou 195 cm
- celková šířka přívěsu vč. blatníků je tedy cca 205 cm
- na našem webu byl nepřesný údaj - Váš dotaz na větší šířku na to upozornil, nyní je to opravené:
> byla uvedena šířka nápravy (175 cm) jakožto šířka přívěsu (která je 190 cm)
- pokud se potřebujete dostat pod 2,00 m celkové šířky, pak doporučujeme nápravu o šířce 185 cm ... cena přívěsu 29 500,- Kč
6) Lodní motor o výkonu 60 koní
6.A) Suzuki DF60 ATL
- běžná cena ... 254 990,- Kč
- cena po slevě 10% ... 229 490,- Kč + 4 100,- Kč vrtule dle výběru = celkem 233 590,- Kč
- zahrnuje:
> multifunkční otáčkoměr,
> trimmetr,
> páku řazení,
> datový kabel,
> hliníkovou 3-listou vrtuli dle výběru se stoupáním 9 - 17"
> záruka 3 roky
- palivová nádrž není součástí standardního balení, nakolik nejde o přenosný motor (k motorům se dává zdarma jen do výkonu 40 koní)
- vrtule není součástí standardní výbavy motoru, je nutné specifikovat její typ a stoupání
6.B) Mercury F60 ELPT EFI
- běžná cena ... 229 000,- Kč
- cena po slevě 10% ... 206 100,- Kč
- zahrnuje:
> multifunkční otáčkoměr SC1000 (indikace trimu na displeji + další hodnoty, odkaz),
> páku řazení s elektroinstalací,
> 3-listou hliníkovou vrtuli BlackMAX, stoupání se specifikuje dle požadavků na jízdní vlastnosti a typ lodě 8 - 19"
> záruka 2 roky na mnechanické díly, 3 roky proti korozi - obojí lze rozšířit na 5 let při plnění nadstandardní údržby
- lze objednat také ve verzi Command Thrust s pomalejšími převody 2,33:1 a o 44% většími díly převodovky, cena 220 000,- Kč
7) Přenosná palivová nádrž 23 L (odkaz) vč. hadice, balónku a koncovek ... 2 988,- Kč
- na motoru koncovka není zabudovaná, nádrž se bude odpojovat rychlo-konektorem na nádrži
> za použití orig. kovových koncovek SUZUKI, díly č. 65740-95D01-000 a 65750-95500-000
> délka hadice 2 m
-----------------------------------------------------------------------
CELKEM
> běžná cena ... 466 438,- Kč
> sleva ... 46 495,- Kč
> konečná cena pro Vás po slevě (motor Suzuki DF60 ATL) ... 419 943,- Kč vč. DPH
Celková cena po slevě s motorem Mercury ... 392 453,- Kč.
Volitelná výbava:
- krycí / přepravní persenik, svařovaný na míru z PVC, odkaz ... 9 609,- Kč
- vestavěná palivová nádrž 55L, boční zalévání, chrom.hrdlo, palivoměr ... 10 316,- Kč
- přetlakový ventil LEAFIELD s možností uzavření, počet dle přání (max 5 ks) ... 1500,- Kč / ks (doporučujeme, 1 ks na přídní komoru)
- přídní vazák PVC, odkaz ... 3750,- Kč
> nebo laminátový vč. rolny a vazáku, odkaz ... 6 863,- Kč
- úchyt palivové přenosné nádrže, hliníkový s upínacím pásem a přezkou ... 1250,- Kč
- originální nádrž SUZUKI 25 L
> nádrž s palivoměrem ve víčku, 65000-95D01-000 ... 2 465,- Kč
> originální set hadice s balónkem a koncovkou, 65700-90J13-00 ... 1 465,- Kč
> tj. celkem za set nádrže Suzuki ... 3 930,- Kč
- externí palivový filtr s odlučovačem vody (doporučujeme)
> originál SUZUKI ... 3 860,- Kč
> Bosch, odkaz ... 2 531,- Kč
- přídní polstrování, odkaz ... 3 041,- Kč
- vyztužený volant, tlustší věnec, dle výběru - odkaz ... od 2 237,- Kč
- hliníkový žebřík skládací, 3 schody, odkaz ... 1718,- Kč
> 2 schody skládací, odkaz ... 1413,- Kč
- upínací pásy pro převoz člunu na přívěsu, odkaz ... 499,- Kč / ks
- zakládací klíny přívěsu, odkaz ... 162,- Kč / ks + držáky 51,- Kč / ks
- rezervní kolo přívěsu ... 1790,- Kč
Z příslušenství jde samozřejmě jen o výběr, více toho najdete na našem webu.
Dostupnost motoru Suzuki je dle informací českého distributora začátek dubna, nakolik jsou v tuto chvíli vyprodané v celé EU. Pokud byste nezvolil náš skladový člun V-450, pak by stejná doba dodání byla i u nového člunu vyráběného na zakázku pro Vás.
Dostupnost motoru Mercury by měla být kratší, ale upřesnil bych to až na základě Vašeho vyžádání.
Snad jsem na nic nezapoměl v rámci výbavy a specifik, o kterých jsme se bavili.
V případě, že bude třeba jakkoli nabídku upravit nebo budete mít jakékoli doplňující dotazy, neváhejte se na mě kdykoli obrátit.
Na závěr tohoto e-mailu Vás pozvu na návštěvu naší prodejny v Divišově, kde bude V-450 EVO ve světle šedé barvě k vidění již od pondělí 2.3.2015 - jen pozor od 4.3. do 8.3. jsme na výstavě v Brně, tedy návštěvu doporučuji odložit na 9.3 a později. Kromě prohlídky člunu bychom mohli efektivně probrat požadovanou výbavu a další detaily Vaší poptávky, např. také motory, přívěs aj. Jsou zde také k vidění starší čluny Adventure V-450 (na servisu) a můžete se přesvědčit na vlastní oči, jak námi nabízené čluny vypadají po deseti a více letech používání - myslím, že budete příjemně překvapen.
Těším se na Vaši odpověď a s pozdravem
-- Dmitry Schelkalin technical & sales Tel: +420 605 278 306 CHTCHELKALINE marine products Importér člunů Adventure pro ČR a SK Prodej a servis motorových lodí a lodních motorů Showroom / Office / Stock Vlašimská 462, 257 26 Divišov - přímé napojení na D1, Exit 41 Tel: +420 737 139 886 CMPboats.cz AdventureBoat.cz