-
Celková cena (s DPH)
724 000,- Kč
-
Bez DPH: 598 347,- Kč
€ 24 653.77,-
-
Dostupnost
skladem u dodavatele
Žhavá novinka na trhu lodních motorů ...
Žhavá novinka na trhu lodních motorů, model DF250APX nabízí vynikající výkon i spotřebu, nízkou hmotnost a selektivní rotaci propelleru. 
Suzuki DF250AP je první V6 čtyřtaktní motor na světě s 250 koňmi a získal prestižní cenu NMMA (National Marine Manufacturers Association) za inovaci.
Má, mimo jiné, 55 ° V6 konfiguraci, která mu propůjčuje elegantní, kompaktní vzhled.
> Silný 24-ventilový blok motoru s dvěma vačkovými hřídeli v hlavě
> Elektronické vstřikování paliva
> Laděné vícestupňové sací potrubí pro lepší výkon motor
> Suzuki exkluzivní variabilní nastavení ventilu, který upravuje nasávaného vzduchu (při nízkých a středních otáčkách). To má za následek lepší spotřebu paliva a nižší emise.
> Převodový poměr 2.08:1
> Vyšší maximální rychlost člunu
--
Pozor, tento produkt se nabízí ve více variantách. Před vložením produktu do košíku vyberte konkrétní, Vámi požadovaný model (výše).
Proč je tento motor jinde levnější?
Pokud je motor u jiného prodejce levnější, je třeba být obezřetný. V ojedinělých případech se jedná o motor, který pochází z oficiální české/slovenské distribuce, již je nějakou dobu na skladě a prodejce snížil cenu kvůli zlepšení možnosti prodeje daného kusu.
Mnohem častější ale je takzvaný šedý dovoz. To ve zkratce znamená, že zboží nepochází od oficiálního distributora pro ČR. Toto zboží může pocházet z EU, ale i ze zemí mimo EU. To už záleží na konkrétním prodejci. Nevylučuje to, že zboží může být dodáno s českým manuálem. Zboží ze šedého dovozu může být upraveno pro český trh. Balení se může lišit od obchodního balení u motorů určených pro český trh, může chybět český návod či některé příslušenství, zejména CE certifikát, který je nutný pro přihlášení motoru na Státní Plavební Správě!
Zboží ze šedého dovozu bývá levnější, což je hlavní výhoda. Hlavní nevýhoda spočívá v tom, že motor nelze reklamovat v servisní síti výrobce, ale pouze přes daného prodejce, od kterého jste jej pořídili. Ten musí ze zákona poskytovat servis, který ale většinou probíhá přes neautorizované servisy. S reklamacemi u těchto prodejců právě často bývají problémy. Tito prodejci někdy mívají v obchodních podmínkách vyhrazenou delší dobu na vyřízení reklamace. Přístroj lze nechat opravit i v autorizovaném servisu, ale tuto opravu si majitel musí uhradit sám.
Kvůli problémům s reklamacemi prodejci často mění provozovatele a stává se, že až se vám přístroj porouchá, váš prodejce již nemusí existovat Domáhat se záručního servisu potom může být obtížné.
Prodejci také mohou mít upravenou standardní dobu záruky z dvou let na kratší. Zboží může být u nich prodáváno ve zvláštním režimu zákona jako bazarové. I v případě dvouleté záruky jste ale ochuzeni o možnost lodní motor reklamovat na základě mezinárodní záruky v zahraničí, například na dovolené v Chorvatsku, a to po dobu tří let od pořízení.
Výhody šedého dovozu
- > nižší cena zboží
Nevýhody šedého dovozu
-
> zboží nemá oficiální záruční list a není registrováno v databázi výrobce z hlediska záruky, nelze uplatnit záruku u výrobce či autorizovaném servisu
-
> zboží je nutné reklamovat přímo u prodejce
-
> balení se může lišit od oficiálního, může chybět návod či některé příslušenství
-
> možná neserióznost či nespolehlnost prodejců, krátká "životnost" prodejců
Technická specifikace lodních motorů DF250APX a DF250APXX:
| Model | DF250APX | DF250APXX |
| Délka nohy (mm) | X – 635 | XX – 762 |
| Startér | Elektrický | Elektrický |
| Suchá hmotnost (kg) | X – 274 | XX – 279 |
| Typ motoru | 24-ventil DOHC | 24-ventil DOHC |
| Dodávka paliva | Sekvenční vícebodové elektronické vstřikování | Sekvenční vícebodové elektronické vstřikování |
| Počet válců | V6 (55°) | V6 (55°) |
| Zdvihový objem (ccm) | 1.4.2028 | 1.4.2028 |
| Vrtání x zdvih (mm) | 98 X 89 | 98 X 89 |
| Max. Výkon | 184 kW / 250 koní | 184 kW / 250 koní |
| Max. pracovní otáčky (rpm) | 5.500-6.100 | 5.500-6.100 |
| Řízení | Dálkové | Dálkové |
| Sytič | - | - |
| Kapacita olejové náplně (l) | 8 | 8 |
| Objem nádrže (l) | - | - |
| Alternátor | 12V 54A | 12V 54A |
| Trim | Elektrický | Elektrický |
| Převodový poměr | 2,08:1 | 2,08:1 |
| Výfuk | Přes propeler | Přes propeler |
| Rozměry propelerů | 15”-27,5” | 15”-27,5” |
Lodní motor Suzuki DF250AP je nabízen ve 2 variantách:
-
> DF250APX - model s extra dlouhou nohou (635 mm), elektrickým startem, dálkovým ovládáním, elektrickým trimem, selektivní rotací a digitálním sekvenčním vícebodovým vstřikováním paliva.
-
> DF250APXX - model s ultra dlouhou nohou (762mm), elektrickým startem, dálkovým ovládáním, elektrickým trimem, selektivní rotací a digitálním sekvenčním vícebodovým vstřikováním paliva.
---
Součástí dodávky je i lodní šroub, externí benzínová nádrž včetně hadic a koncovek, výtrhová pojistka s lankem a náhradní startovací šňůra.
Motorový olej a vak na přepravu je nutné v případě potřeby dokoupit zvlášť.