-
Celková cena (s DPH)
354 939,- Kč
-
Bez DPH: 293 338,- Kč
€ 11 503.45,-
-
Dostupnost
Dostupnost na dotaz
Velký člun RIB - pro velké vody ...
Dlouho očekávaný RIB od Adventure je tady: volná a široká paluba, průměr nafukovacích válců 55 cm a možnost instalace dvou závěsných motorů. Navíc jsou zde zcela nové konzoly řízení a sedačky. To je V-610.
Universální RIB do všech podmínek
Oproti mnohým se Adventure vydal při návrhu V-610 trochu jiným směrem - vlastním. Místo toho, abychom vám diktovali již od prvního digitálního návrhu na obrazovce počítače, kde bude umístěná konzole řízení, jak bude široká a vysoká, jaká bude sedačka, která je umístěná tady a nikde jinde... rozhodl se Adventure dát budoucím majitelům "šest-desítky" naprostou volnost. Je totiž na vás, kolik osob potřebujete usadit a kde. Je na vás, abyste si vybrali, z jakého místa budete člun řídit a zda u toho chcete stát, nebo sedět. Obdobně je to jen na osobní preferenci, jak širokou konzolu řízení upřednostníte.
Možnosti výbavy paluby jsou o tak široké i díky rozšíření nabídky konzol řízení a sedaček, které vznikly právě pro V-610. Konkrétně Adventure připravil čtyři různé konzoly řízení - všechny vyklápěcí, které se liší především svoji šířkou a velikostí úložného prostoru. Dále je zde pět různých sedaček včetně nové Adventure SLS-4 pro řízení ve stoje nebo SLS-5SL s integrovaným nerezovým rámem pro osvětlení.
Tím však možnosti individualizace nekončí, ale spíše začínají. Paluba V-610 je totiž tak prostorná a hluboká, že ji lze vybavit prakticky čímkoli. Díky vnitřní šířce 140 cm a délce 474 cm si můžete dovolit za konzolu umístit i dvojici samostatných kapitánských sedadel, která si budete moci výškoévě nastavit, a přesto zůstane ve člunu dost místa pro přídní opalovací plochu Adventure Sundeck a i pro zadní troj sedačku SLS-5 s rozděleným polstrováním.
Výjimečný v mnoha směrech
Vysoké rychlosti, skvělá stabilita a úchvatná dynamika jsou hlavními rysy člunu třídy RIB Adventure V-610, jehož laminátový trup je evolucí povedeného tzv. hybridního tvaru kýlu z V-650. Koncepce této geometrie je založená na klasickém tvaru hlubokého "V"-kýlu v přední a středové části dna, která se stará o co nejhladší průchod vlnami. Ostré linie pak přechází do mnohem plynulejších, dalo by se říci "měkčích" sférických křivek na zádi, jež zaručují nejvyšší jízdní komfort při rychlé jízdě ve vlnách, ale zároveň poskytují obratnost a ovladatelnost při menévrování a prudkých obrátkách. Dokud to nevyzkoušíte na otevřeném moři a dokud ve vlnách nevyužijete všechen výkon 150 koňového motoru, těžko se věří tomu, čeho bylo u V-610 dosaženo.
Cílem je poskytnout neopakovatelný pocit z řízení
Aby ovládání bylo intuitivní, jednoduché a i při jízdě ve vlnách lehké a snadné. To bylo možné jen mnohem nižším zatížením soustavy dálkového řízení, totiž aby člun po hladině snadno a lehce klouzal - aby téměř "letěl". Místo aby se zakusovat a zařezával do vody, když to není nezbytně nutné, čímž by sebe jen zpomalovat a více zatěžoval motor a řízení, jen klouže po hladině. Mnozí pak nevěří dosaženému výsledku práce inženýrů Adventure, že takto velký člun s motorem o výkonu daleko přes 100 koní lze bez námahy, snadno řídit jen s mechanickým řízením, bez nutnosti použití hydraulické soustavy. Během menévrů se totiž nedostavují žádné nečekané a negativní jevy, které by táhly řízení a motor do strany, které by nutily člun poskakovat po hladině, utrhávat se v obrátkách apod.
Jde o výsledek zapojení nejmodernějších vývojových prostředků pro dosažení co nejlepších jízdních vlastností. Díky počítačové simulaci proudění kapalin (CFD) se stanoví takový tvar kýlu V-610, který vykazuje co nejnižší odpor. Současně se hledá skloubení s dostatečnou vztlakovou silou, která zajistí snadný přechod do skluzu a umožní člunu se ve skluzu udržet co nejdéle během manévrování v nízkých rychlostech. Výsledný tvar, který vidíme na V-610, tak dosahuje nejen vysokých rychlostí, v nichž se cítí jistě a stabilně, ale hlavně odstraňuje nežádoucí silné rázy při zdolávání náročných, tvrdých vln.
Charakteristika nafukovacího motorového člunu RIB Adventure V-610
- hydrodynamicky inovativní tvar trupu vyvinutý pomocí počítačové simulace dynamiky kapalin (CFD)
- v praxi osvědčená originální koncepce trupu je evolucí geometrie z modelů V-500, V-550 a V-650
- stabilní při vysokých rychlostech
- snadno ovladatelný ve všech podmínkách
- rychlý přechod do skluzu
- nízký hydrodynamický odpor snižující spotřebu paliva
- zvýšený komfort jízdy ve vlnách
- extrémně odolný a tuhý laminátový trup (monolitní, bez dřeva)
- vysoká pozornost výrobce vůči detailům
- dlouhá životnost materiálů
- nesmírně prostorná a zároveň hluboká, neklouzavá paluba
- široké možnosti balíčků výbavy
- universální - vhodný pro rekreaci, sport i profesionální použití
- 5 let záruka na materiály, strojově svařované spoje a veškerou práci výrobce
Technické specifikace nafukovacího člunu Adventure V-610
- Délka ... 610 cm
- Šířka ... 250 cm
- Vnitřní délka ... 474 cm
- Vnitřní šířka ... 140 cm
- Průměr nafukovacích válců, max. ... 55 cm
- Počet oddělených komor ... 5
- Nosnost, max. ... 1205 kg
- Výkon motoru ... 150 HP nebo 2x 60 HP
- Výška zrcadla ... 51 cm
- Hmotnost člunu (bez výbavy) ... 415 kg
- CE kat. ... C
Výbava nafukovacího motorového člunu RIB Adventure Vesta V-610 je především volitelná. Základ čítá pár skládacích vesel, nožní pumpu, sadu na opravy, 8 m uvazovacího lana a vak na příslušenství.
Standardní provedení V-610
- > nafukovací válce z materiálu PVC Mehler Valmex nebo HEYTex 1200 g/m2 a silnější
- > barvy nafukovacích tub ... šedá, světle šedá, tměvě šedá, černá, červená
- > barvy laminátového trupu, konzol a sedaček ... bílá, šedá, černá
- > barvy neklouzavých polepů (4x) ... šedá, světle šedá, černá, modrá
- > barvy doplňků (obvodový pás, madla atd.) ... šedá, černá
- > barvy polstrování ... bílá, šedá, černá (jejich kombinace a jiné barvy volitelně)
- > obvodová lana nebo PVC pás s madly na horní straně válců
- > 5x vzduchový ventil LEAFIELD C7
- > 3x přetlakový ventil LEAFIELD A6
- > dvojitý obvodový pás s lištami na odrážení stříkající vody, tzv. "suchá jízda"
- > 9x vyztužené madlo Evolution ve tvaru vazáku (7x vnější po obvodu, 2x vnitřní u zadní sedačky)
- > integrovaná kotevní schránka na přídi s odvodněním, laminátový poklop
- > 2x nerez. D-oko na přídi v PVC základně
- > 2x nerez D-oko na zádi, v zrcadle
- > neklouzavá laminátová paluba s pasivním systémem odtoku vody
- > příprava na přídní opalovací plochu Sundeck
- > odtokový ventil vody na palubě
- > vypouštěcí ventily vody z pod paluby
Volitelné provedení HEAVY-DUTY
- > zahrnuje standardní provedení
- + 6x neklouzavé polepy na nafuk.válcích (příď)
- + přetlakové ventily na všech komorách
- + silnější bezpečnostní lana
- + ochranné pásy na přídi od kotevního lana
Volitelné provedení PROFESSIONAL
- > zahrnuje balíček HEAVY-DUTY
- + ochrana spodní strany nafukovacích válců gumovými pásy
- + ochrana laminátového kýlu gumovým pásem
- + zesílený laminátový trup
- + 4x nerez.D.oko na vnitřní straně nafuk.válců (zajištění nákladu na palubě)
Volitelná výbava - konzoly řízení Adventure (výběr z nabídky)
- > konzola řízení SL-1 (d 100, š 55, v 130 cm; max. 60 L nádrž), sklopná
- > konzola řízení SL-2 (d 100, š 72, v 133 cm; max. 75 L nádrž), sklopná
- > konzola řízení SL-2H (d 100, š 72, v 142 cm; max. 75 L nádrž), sklopná
- > konzola řízení SL-3 (d 125, š 114, v 132 cm; max. 140 L nádrž), sklopná
Volitelná výbava - sedačky Adventure (výběr z nabídky)
- > polstrovaná sedačka pro jednoho SLS-1 (d 60, š 50, v 80 cm), sklopná
- > polstrovaná sedačka pro dva SLS-2 (d 90, š 50, v 80 cm), sklopná
- > polstrovaná sedačka pro tři SLS-5 (d 135, š 63, v 82 cm), sklopná
- > polstrovaná sedačka SLS-5SL (d 135, š 75, v 140 cm), s integr.nerez rámem a povinným osvětlením (poziční, kotevní)
- > vertikální polstrovaná sedačka Driver Deck SLS-4 (d 82, š 58, v 91 cm), sklopná
Volitelné doplňky výbavy
- > Adventure přídní kotvící plato s rolnou a vazákem, laminátové
- > Adventure přídní plato pro elektrický naviják kotvy, laminátové
- > PVC vazák
- > přídní polstrování Adventure na kotevní schránku
- > přídní opalovací plocha Adventure Sundeck
- > nerezový rám na zrcadle, jednoduchý
- > nerezový rám nad zrcadlem, dvojitý
- > sluneční stříška bimini, skládací (hliník. / nerez.)
- > sluneční stříška, pevná (hliník. / nerez.)
- > zabudovaná palivová nádrž (max. 140 L)
- > soustava dálkového řízení (mechanická / hydraulická), vedení pod palubou
- > hydrolift / lift-jack lodního motoru (stat. / mech. / el.)
- > nádrž na pitnou vodu + sprcha
- > vodní pumpa (aut. / man.)
- > set osvětlení paluby, LED
- > set dálkových / pracovních světel, LED
- > sonar / GPS zn. Raymarine
- > krycí / přepravní persenik na člun, svařovaný na míru z PVC
- > krycí persenik člunu, šitý
- > krycí persenik na konzolu / sedačku, svařovaný na míru z PVC
- > lodní přívěs na míru V-610, volitelné provedení (lyžiny / rolny + opěrky / rolny + tandem.rolny)