Představujeme nejnovější přírustek do rodiny nafukovacích RIB člunů s laminátovým kýlem značky Adventure: V-585

Po všech stránkách více než zajímavý člun, jehož základní provedení odpovídá HEAVY-DUTY balíčku menších člunů RIB v nabídce Adventure. Nafukovací plováky jsou z horní strany chráněné neklouzavým PVC Valmex ROUGH SKIN od přídě* až k zádi, po obvodu je dvojitý ochranný pás s lištami na odrážení stříkající vody (tzv. dry ride / suchá jízda). Sedm (7) vyztužených madel po obvodu představují rovněž vyvazovací body člunu a od přehřátí je člun chráněn třemi (3) přetlakovými ventily Leafield A6.

Tvar laminátového trupu a jeho hydrodynamika jsou výsledkem modelování pomocí CFD analýzy proudění kapalin, tudíž i V-585 těží z dlouholetého vývoje Adventure a užití této technologie na dalších modelech RIB člunů. Kromě nižší spotřeby paliva díky minimálnímu hydrodynamickému odporu a většímu vztlaku, který tvar trupu způsobuje, se můžete těšit na skutečně "měkkou" jízdu ve vlnách a výtečnou ovladatelnost. Můžete rovněž vybírat z širší řady výkonů motorů, které budou váš člun pohánět - opravdu zde není nutné volit jen ty nejsilnější povolené motorizace, ale můžete si vybrat motor, který bude výkonností i rychlostí odpovídat přesně vašim potřebám a podmínkám plavby.

I když se dá na V-585 nahlížet jako na pouhou prodlouženou verzi člunu V-550 - a v ohledu původní filosofie designu a návrhu jí skutečně je - odlišuje se od menšího modelu výrazněji, než se může jen na základě papírových dat zdát. Řeč je zde především o průměru nafukovacích válců (55 cm) a hloubce kokpitu. V obou těchto ohledech je V-585 rovnocenná s většími čluny v nabídce.

V-585 tak těží z obou světů. Na jedné straně se jedná o poměrně štíhlý člun s šířkou "jen" 237 cm, která je příjemná pro přepravu za autem na dlouhé vzdálenosti. Zároveň nejde o žádného cvaldu, jenž by vyžadoval dvou-osý přvěs nebo nějaké extra silné auto pro převoz.

Na druhé straně ale jeho vnitřní rozměry dovolují smysluplné [rozumněj: pohodlné] umístění dvou řad sedaček na palubě, přičemž na přídi stále zbývá prostor jak pro sedačku před konzolou řízení, tak hlavně pro opalovací plochu SunDeck. Díky větším plovákům budete mít zcela jiný pocit na otevřeném moři než v kratších člunech s mělčím kokpitem.

Vzhledem ke konstrukční koncepci laminátového dna je člun velice tuhý, přitom ale lehký. K tomu mu dopomáhají speciální vnitřní laminátové výztuhy, které spojují vrchní a spodní díl trupu. Také to je důvod, proč je člun V-585 vhodný pro profesionální použití - je natolik odolný a universální, že je jedno v jakém prostředí jej používáte.

Tím se dostáváme k esenci nafukovacích člunů RIB od Adventure: individualizace. Možností a variant výbavy paluby člunu V-585 je téměř bezpočet a více záleží na požadavcích majitele a prostředí, ve kterém se člun pohybuje, než že by zde byla nějaká technická omezení.

Zajímavým volitelným prvkem výbavy jsou laminátové koupací plošiny na zádi, které se montují vedle motoru na zrcadlo člunu. Díky nim se snadno a bezpečně dostanete do vody i z ní, stejně snadno jako provedete základní údržbu motoru přímo na vodě.

* verze Heavy Duty a Profi

Další fotografie připravujeme.

Lehký, rychlý a odolný. To jsou v kostce základní vlastnosti nafukovacího člunu RIB Adventure V-585

 

LEHKÝ

  • laminátový trup je z konstrukčního hlediska jsousi "sítí" vnitřních výztuh
  • tvoří ji "bunky" (příčné výztuhy) a "tunely" (podélné výztuhy)
  • konstrukční výztuhy neobsahují žádné dřevo
  • zvolená konstrukce je tak nejlehčí možná
  • PVC užité pro výrobu nafukovacích plováků je rovněž co nejlehčí - přednost má jeho skutečná odolnost než hmotnost / hustota

 

RYCHLÝ

  • kýl má tzv.hybridní tvar "V-U" pro dosažení jemnější jízdy ve vlnách
  • přední část je tvarovaná do ostrého "V" pro proříznutí vlny
  • k zádi se ostré tvary zjemňují a zaoblují pro snížení hydrodynamického odporu
  • kýl na zádi je ve tvaru široko rozevřeného "U" pro zvýšení vztlaku
  • více vztlaku = rychlejší přechod do skluzu a snazší akcelerace
  • komplexní tvar trupu = účelné využití každého centimetru délky pro dosažení požadovaných jízdních vlastností
  • hydrodynamický design snižující odpor vody = úspora paliva + nejsou vyžadovány jen ty nejsilnější motory
  • použití moderních nástrojů pro modelování (CFD) a výrobu forem (CNC) = vyšší stabilita člunu při vysokých rychlostech a při manévrování

 

ODOLNÝ

  • nafukovací plováky jsou jako u všech člunů Adventure vyráběné z prémiových PVC materiálů s dlouhou životností
  • běžně se užívá materiálu s hustotou 1450 g/m2, art.7311 VALMEX® BOAT HEAVY PVC (odkaz na stránky výrobce)
  • standardně se vyrábí z tenčího, ale zároveň o 30% odolnějšího 1200 g/m2 materiálu art.H5559 HEYTex mare 1200 (odkaz na stránky výrobce)
  • nafukovací plováky jsou 100% svařované - strojově, horkým vzduchem, vč.všech podélných spojů (!)
  • ve svařovaných spojích není žádné lepidlo, které by časem degradovalo a ztrácelo pevnost, pružnost a přilnavost
  • vnitřní přihrádky jednotlivých komor jsou rovněž strojově svařované horkým vzduchem a vvařené do plováku
  • svařovaný spoj Adventure s druhou krycí vrstvou - tzv. Double Seam -  je 7x odolnější než samotný PVC materiál
  • plováky vydrží až 5x vyšší tlak oproti nominálnímu (0,2 bar)
  • technologie strojového svařování = absence chyb při výrobě, extrémně vysoký standard kvality
  • technologie strojového svařování = větší odolnost proti přehřátí / přetlaku / nárazům, delší životnost
  • volitelně lze spodní stranu plováků podlepit druhou vrstvou PVC pro dosažení ultimátní ochrany, plovák se tak stává prakticky nezničitelný (pro profi-použití; cena na vyžádání)
  • volitelně lze spodní strany plováků ochránit podélnými pásy pro další zvýšení jeho odolnosti (pro profi-použití; cena na vyžádání)
  • standardní laminátový kýl o síle až 10 mm
  • standardní paluba o síle 11-12 mm (konstantně)
  • místa pro montáž tažných / kotevních / zvedacích ok a rovněž pro montáž nerez.rámů apod. jsou dodatečně vyztužená a zesílena
  • absence dřeva v nosných výztužích trupu, v palubě a kýlu = dlouhá životnost laminátu

 

Detail

  • Nafukovací člun RIB s laminátovým kýlem Adventure V-585 ve verzi PROFI, výbavě paluby CRUISE; edice Carbon Black
  • Nafukovací člun s laminátovým kýlem RIB Adventure V-585 Heavy Duty ve výbavě Cruise
  • Nafukovací člun s laminátovým kýlem RIB Adventure V-585 Heavy Duty ve výbavě Cruise
  • Nafukovací člun s laminátovým kýlem RIB Adventure V-585 Heavy Duty ve výbavě Cruise
  • Nafukovací člun RIB Adventure V-585 v provedení PROFI a výbavě CRUISE, edice Carbon Black (polstrování, stříkané rámy, kouřové plexi) - konzola SL-2H, opěrka kapitána SLS-7 a zadní sedačka SLS-3SL s nerez.rámem
  • Nafukovací člun RIB Adventure V-585 v provedení PROFI a výbavě CRUISE, edice Carbon Black (polstrování, stříkané rámy, kouřové plexi) - konzola SL-2H, opěrka kapitána SLS-7 a zadní sedačka SLS-3SL s nerez.rámem
  • Zadní sedačka SLS-3SL na člunu RIB Adventure V-585 Profi s integrovaným nerezovým rámem osvětlení a polstrováním edice Carbon Black
  • Nafukovací člun RIB Adventure V-585 ve verzi PROFI s konzolou řízení SL-2H a opěrkou kapitána SLS-4. Člun je dále vybaven koupacími plošinami kolem motoru a polstrováním kotevní schránky
  • Konzola řízení Adventure SL-2H je určená pro řízení člunu ve stoje. Zde v edici Carbon Black (polstrování, kouřové plexi, stříkaný rám). Je ideální v kombinaci s opěrkami Driver's Deck SLS-4, SLS-7 a SLS-8
  • Vyloženě pracovní verze člunu RIB Adventure V-585 PROFI s konzolou řízení SL-2H a Driver's Deck vertikální opěrkou SLS-4
  • Nafukovací motorový člun RIB Adventure V-585 ve verzi PROFI s konzolou SL-2H a opěrkou kapitána SLS-4, vše v edici Carbon Black (polstrování, nerez.rámy, plexi). Od standardní verze Heavy Duty se mj.odlišuje silnějším materiálem plováků
Kontaktní údaje

Adresa

Zpráva

Zajímám se o

Technické specifikace nafukovacího člunu RIB Adventure V-585

  • Délka ... 5,80 m
  • Šířka ... 2,37 m
  • Vnitřní délka ... 4,45 m
  • Vnitřní šířka ... 1,27 m
  • Průměr nafuk.plováků ... max. 55 cm
  • Počet komor ... 5
  • Nosnost ... max. 1 800 kg *
  • Počet osob ... max. 11
  • Doporučený výkon motoru ... 80 - 115 HP
  • Max.výkon motoru ... 140 HP
  • Max.hmotnost motoru ... 210 kg
  • Rychlost, max. ... 81 km/h **
  • Výška zrcadla ... 0,51 m
  • Hmotnost - prázdný člun, v přepravním obalu ... 380 kg ***
  • CE kat. ... C
  • Záruka ... 6 let na nafukovací plováky vč.všech spojů, PVC materiál a veškerou práci výrobce; 2 roky na laminát a příslušenství

 

* údaj se může lišit dle území prodeje / registrace

** údaj se může lišit v závislosti na motorizaci a podmínkách plavby

*** standardní verze / Heavy-Duty

Nafukovací motorový člun Adventure V-585 se vyrábí výhradně na zakázku a jeho výroba trvá běžně 60 dní od přijetí objednávky výrobcem. Provedení člunu je vždy individuální, standardně se pak nabízí následující balíčky verzí a výbavy, které je možné upravovat dle přání zákazníka.

Ohledně možností barevného provedení nás neváhejte kontaktovat - závisí od aktuálně dostupných materiálů na výrobě. Akceptovány jsou jakékoli kombinace barev.

Individuálně lze člun vybavit ochranou spodní strany nafukovacích plováků i laminátového kýlu - PVC pásy nebo druhá vrstva PVC.

Dostupnost profesionálních materiálů pro plováky - PU/PVC Enviro, Mehler nebo TPU Orcathene, PennelFlipo - dostupné na dotaz a podmiňují se objednávkou více kusů plavidel najednou.

 

Standardní provedení V-585 zahrnuje:

  • > člun s laminátovým kýlem s integrovanou kotevní schránkou na přídi (uzamykatelná)
  • > paluba s neklouzavým povrchem a pasivním systémem odvodu vody z paluby
  • > laminát může být dvoj barevný - např. bílá paluba a šedý kýl; na výběr standardně z barev gel-coatu: bílý RAL 9003, šedý RAL 7037 a černý RAL 9005
  • > nafukovací plováky z PVC hustoty 1200 g/m2 materiálu art.H5559 HEYTex mare 1200 (odkaz na stránky výrobce)
  • > běžně dostupné barvy PVC plováků: sv.šedá, šedá, červená, černá
  • > dvojité, horkým vzduchem strojově svařované spoje tlakových komor
  • > vnitřní přihrádky svařované konstrukce
  • > každá tlaková komora opatřena ventilem Leafield C7 pro nafukování
  • > obvodové ochranné pásy s lištami na odrážení stříkající vody (tzv. dry ride), 2x90 mm; barvy: šedá, černá
  • > obvodová bezpečnostní lana uchycená bodově každých cca 60 cm (šedá nebo černá), NEBO madla z PVC zapuštěná do PVC Rough Skin polepů na horní straně plováků
  • > 7x vyztužené madlo Evolution ve tvaru vazáku - rovnoměrně rozmístěné po obvodu plováků (3x3 na boku, 1x na přídi); barvy: šedé, černé
  • > 2x2 ochrana nafukovacích plováků na horní straně vč.přídě, PVC Valmex Rough Skin 1000 g/m2; barvy: šedá, modrá, černá
  • > 2x PVC úchyty vesel na vnitřní straně plováků
  • > výpustný ventil vody z paluby s klapkou
  • > výpustný ventil vody z trupu/podpalubí
  • > podložka motoru
  • > 1x tažné oko na přídi kýlu, 2x tažné oko na zrcadle
  • > příslušenství: 2x skládací veslo, nožní pumpa s koncovkou ventilů, malá sada na opravy, uvazovací lano d=8m
  • > každý člun je dodáván s příručkou uživatele v ČJ a veškerými doklady potřebnými pro přihlášení plavidla

 

Verze HEAVY DUTY

Oproti standardu má navíc:

  • > 3x3 neklouzavé stadiony na přídi; ochrana nafukovacích plováků na horní straně, PVC Valmex Rough Skin 1000 g/m2; barvy: šedá, modrá, černá
  • > 3x bezpečnostní přetlakový ventil Leafield A6

 

Verze PROFI

Oproti HEAVY DUTY má navíc tzv. RUBIKON paket:

  • > materiál plováků s hustotou 1450 g/m2, art.7311 VALMEX® BOAT HEAVY PVC (odkaz na stránky výrobce); barvy: bílá, sv.šedá, tmavě šedá (NATO Storm Grey), červená
  • > každá tlaková komora s vlastním přetlakovým ventilem Leafield A6
  • > třetí obvodový pás na přídní části člunu
  • > 1x1 ochrana koncovek plováků z horní strany z PVC Valmex Rough Skin 1000 g/m2
  • > ochrana plováků ze spodní strany dvěma PVC pásy
  • > 2x nerezové D-oko pod kotevní schránkou
  • > možnost nahrazení bodově uchycených obvodových lan a/nebo PVC madel v polepech za obvodové lano v stojací PVC liště s krátkým krokem uzlů cca 25 cm

 

 

Výbava člunu, resp. paluby s periferiemi je individuální a vzhledem k množství konzol, sedaček a dalšího příslušenství v nabídce není v našich silách vyjmenovat všechny kombinace. Uvádíme tedy jen základní doporučené balíčky výbavy jako příklady.

 

Výbava paluby - LUXURY

  • > konzola řízení Adventure SL-2 s přídním sedátkem, plexi štítem a nerez.rámem
  • > sedačka Adventure SLS-3 pro dvě až tři osoby na zádi, se sklopnou opěrkou zad
  • > koženkové polstrování, barvy: bílá, šedá, černá + jakákoli dvoj barevná kombinace

 

 

Výbava paluby - SUPER LUX

  • > konzola řízení Adventure SL-2 s přídním sedátkem, plexi štítem a nerez.rámem
  • > sedačka Adventure SLS-3SL pro dvě až tři osoby na zádi, s integrovaným nerezovým rámem pro osvětlení
  • > koženkové polstrování, barvy: bílá, šedá, černá + jakákoli dvoj barevná kombinace

 

 

Výbava paluby - CRUISE

  • > konzola řízení Adventure SL-2H s přídním sedátkem, plexi štítem a nerez.rámem; výška konzoly zvýšená o 9 cm pro pohodlné řízení ve stoje; zvětšená plocha přístrojové desky
  • > vertikální opěrka kapitána Adventure Driver's Deck SLS-7, odklápěcí sedák, se dvěma úložnými prostory
  • > sedačka Adventure SLS-3SL pro dvě až tři osoby na zádi, s integrovaným nerezovým rámem pro osvětlení
  • > koženkové polstrování, barvy: bílá, šedá, černá + jakákoli dvoj barevná kombinace

 

 

Výbava paluby - PATROL

  • > konzola řízení Adventure SL-2H s přídním sedátkem, plexi štítem a nerez.rámem; výška konzoly zvýšená o 9 cm pro pohodlné řízení ve stoje; zvětšená plocha přístrojové desky
  • > 2x jockey sedačka kapitána Adventure Driver's Seat SLS-6, odklápěcí sedák, úložný prostor, opěrka zad na nerez.rámu s madlem
  • > sedačka Adventure SLS-2 pro dvě osoby se sklopnou opěrkou zad
  • > koženkové polstrování, barvy: bílá, šedá, černá + jakákoli dvoj barevná kombinace

 

 

VOLITELNÁ VÝBAVA A DOPLŇKY

  • > Adventure konzoly řízení různých tvarů, šířek a velikostí (SL-1, SL-1B, SL-2, SL-2H, SL-2HB, SL-3, Sport-1, Sport-2 aj.)
  • > tónované plexi štíty konzol řízení
  • > stříkané nerezové rámy, madla a další nerezové doplňky na konzolách a sedačkách, barvy: bílé, černé
  • > Adventure sedačky posádky (SLS-1, SLS-2, SLS-500, SLS-500SL, SLS-3, SLS-3SL aj.)
  • > Adventure vertikální opěrky kapitána (Driver's Deck SLS-4, SLS-6, SLS-7, SLS-8) různých šířek a velikostí
  • > extrémně odolné polstrování z vyztuženého PVC Rough Skin 1000 g/m2, barvy dle polepů na plovácích
  • > luxusní polstrování z CARBON koženky, dostupné barvy na dotaz
  • > ochranné pásy kotevního lana s vodícími lištami na přídi (nad kotevní schránkou)
  • > PVC vazák s průvlakem na lano, CEREDI
  • > Adventure laminátové kotevní plato s rolnou a vazákem (typy A, B)
  • > Adventure polstrování kotevní schránky
  • > Adventure Sundeck opalovací plocha na přídi (před konzolou), délka ložné plochy dle umístění konzoly
  • > nerezové rámy pro osvětlení - zakázková výroba v ČR
  • > Adventure laminátové koupací plošiny na zádi vedle motoru, možnost instalace sklopného žebříku do vody
  • > Tessilmare sluneční stříšky bimini (hliníkové, nerezové)
  • > Raymarine chartplottery a sonary, navigace, autopilot aj.
  • > Fusion marine audio systémy
  • > mechanické a hydraulické soustavy řízení ULTRAFLEX
  • > palivová soustava CAN SB s vestavěnou nádrží 55 - 100+ litrů (dle konzoly řízení / sedaček), boční zalévání
  • > drenážní soustava s el.čerpadlem
  • > Adventure krycí a transportní vaky na konzoly a sedačky
  • > Adventure krycí plachta na člun (není převozní)
  • > TurboSwing rámy na tahání lyžařů
  • > Railblaza úchyty a držáky příslušenství
  • > vestavěná sprcha
  • > lodní přívěs pro přepravu, brzděný, jedno nápravový, do 1800 kg

 

Neváhejte nás kontaktovat pro sestavení konkrétní a zcela individuální nabídky. Člun v setu s motorem Mercury a Suzuki vždy nabídneme za zvýhodněnou cenu a postavíme na klíč dle specifických požadavků zákazníka.

Pošlete emailem