PŘEDSTAVUJEME V4

Lodní motor Evinrude E-TEC 115

Ať už hledáte všestrannost, výkon nebo obojí. Tady nelze srovnávat. Lehčí než cokoli od konkurence. Žádné výměny olejů. Žádné seřizování ventilů. Žádné jarní ladění. Žádný důvod si jeden nepořídit.

Evinrude E-TEC 115 DGX, DBX nebo DCX mají základ v bloku s uspořá dáním válců V4 pod úhlem 60°. O hladký, ekologický a ekonomický chod motoru se stará osvědčená technologie E-TEC se vstřikováním paliva D.I. a odděleným mazáním. Tato kombinace dovoluje být motoru kompaktní při vnějším pohledu, ale brutálně silná při pohledu zevnitř.

Jelikož je motor kompaktních rozměrů, o to snadněji vklouznete do vody přes záď lodi a o to větší prostor máte k dispozici. Nebo spíš potřebujete nekompromisní výkon na závody? Odpověď je opět stejná - V4. Žádný jiný výrobce nenabízí tak unikátní stroj.

Díky chytré řídící jednotce zvládnete motor zazimovat sami, aniž byste museli nutně do servisu. Díky stejné elektronice, která hlídá a kontroluje chod motoru, je záběh věcí historie - všechny funkce monitoruje řídící jednotka, vše je plně automatické.

Odlišnost verze DPX od DGX je jen v barevném provedení - DGX má grafitovou čtyř-barevnou metalízu. DPX model představuje tzv. "Saltwater Edition" - tedy bílý motor, na kterém není tak vidět mořská sůl.

DCX je dostupný jen v bílém provedení. Odlišnost tohoto motoru od ostatních V4 s extra dlouhou nohou je ve směru rotace vrtule - tzn. že je vhodný do dvojice s DPX, aby byly oba barevně sladěné.

--

Pozor, tento produkt se nabízí ve více variantách. Před vložením produktu do košíku vyberte konkrétní, Vámi požadovaný model (výše).

Lehký, ale extrémně výkonný lodní motor Evinrude E-TEC E115 je vhodný na lehké a rychlé čluny, kde by těžký motor byl jen naobtíž. S každým kilogramem hmotnosti, který ušetříte, šetříte palivo na každé zdolané míli. Šetříte i svůj čas, protože jedete rychleji.

Chod motoru V4 je hladký, že jej nerozeznáte od 4-taktu. To stejné platí o spotřebě. Neplatí to ale o čistém provozu a úrovně emisí - v tomto totiž na E-TEC nemá nikdo.

Oproti konvenčním 4-taktům je zde ještě jeden rozdíl: náklady na provoz a údržbu. Idejí lidí od Evinrude je, že majitelé lodí chtějí trávit víc času na vodě než v servisu. Proto navrhli takový motor, který vám to umožní celé tři roky či prvních 300 mh.

Detail

  • Lodní motory Evinrude V4 o výkonu 115
  • Alternativou k bílé je solidní tmavě modrá
  • O kvalitách motoru Evinrude V4 svědčí i to, že byl k dostání ve speciální verzi High Output
  • Lodní motory Evinrude V4 o výkonu 115
Kontaktní údaje

Adresa

Zpráva

Zajímám se o

Technická specifikace lodních motorů Evinrude E-TEC E115 DPX, DGX a DCX:

Typ motoru: přímé vstřikování E-TEC, 2-takt
Obsah motoru: 1 726 ccm
Počet válců: V4 60°
Max.výkon: 86 kW (115 k) @ 5 750 rpm
Max.otáčky: 5 500 - 6 000 rpm
Startování: elektrické
Řazení: R-N-F
Ovládání: dálkové
Vyklápění: FasTrak™ Power Trim & Tilt
Převodový poměr: 2,25:1
Hmotnost: 177 kg
Délka nohy motoru: 635 mm - extra dlouhá
Barva: bílá (saltwater edition) - modely DPX, DCX / grafitová metalíza - model DGX
Záruka: 3 roky / 300 moto-hodin

Standardní výbava lodních motorů Evinrude E-TEC E115 zahrnuje 3-listou hliníkovou vrtuli, multifunkční otáčkoměr a trimometr.

Motor je dodáván se spojovacím hákem, datovým kabelem a pákou řazení. Napájení motoru od baterie zajišťuje kabel motoru. Další prvky dálkového řízení (volant, převodka řízení aj.) je nutné dokoupit.

V případě volby párové / dvojité instalace motorů doporučujeme zvolit volitelný systém ovládání motorů od Evinrude - konkrétní nabídku rádi zašleme na vyžádání.

Motor je dodáván BEZ OLEJE (motorového), který je nutné dokoupit zvlášť.

Na přání lze motor na prodejně při předání nastartovat a vysvětlit jeho základní funkce a pokyny pro obsluhu. Nabízíme také odbornou instalaci motoru na vaši loď, dodání ND a záruční i pozáruční servis.

Pošlete emailem