
-
Celková cena (s DPH)
24 990,- Kč
-
Bez DPH: 20 653,- Kč
€ 820.87,-
-
Dostupnost
skladem u dodavatele
Nejmenší a nejlehčí čtyřtakty ve své třídě ...
* PREZENTACE NOVÉHO MODELU MOTORU SE PŘIPRAVUJE
Se svými 13,5 kg je tento čtyřtaktní motor nejlehčí na trhu, až člověk zapomene, že se jedná právě o čtyřtaktní motor! Vejde se vám pohodlně do auta a ani jeho přenos k vodě není vyčerpávající.
Suzuki DF 2.5 S disponuje celou řadou vlastností, které byste u takto malého přívěsného motoru neočekávali - včetně jednoduchého řazení neutrálu nebo řazení dopředu. Motor je výkonově vhodný především pro klidnější povahy a rybáře. Dostane vás přesně tam, kam potřebujete, a to za nízké pořizovací, provozní i servisní náklady. Díky chlazení čerstvou vodou a zabudované 1L palivové nádrže tento motor vydrží jezdit celé hodiny.
Jednoduchá konstrukce a velký úchyt umožňují tento motor lehce přenášet a zvedat z tendru. Přičemž az čtyři polohy ručně nastavitelného trimu zabezpečují, že motor bude pracovat přesně podle potřeb Vašeho člunu.
U motorů DF2.5S vzrostla u modelové řady pro rok 2013 suchá hmotnost (neobsahuje propeller a olejovou náplň, benzin) o 0,5 kg na konečných 13,5 kg. Tato změna je dána vylepšením hřídele unášející propeler a její nově zvýšenou pevností. V brzké době očekáváme také nový typ s dlouhou nohou - model DF2.5 L.
Tento přívěsný motor Suzuki splňuje Evropskou normu EU 1.
Náš tip: Pokud uvažujete o malém a lehce přenosném lodním elektromotoru, tento spalovací motor by mohl být vhodnou alternativou pro vás! Srovnejte si parametry, jako jsou hmotnost, přenositelnost a cena. Pozor! U elektromotoru je třeba počítat s hmotností a cenou trakční baterie a vhodné nabíječky! Do spalovacího motoru dolijete benzin a jedete dál, s elektromotorem musíte vyndat baterii a hodiny ji dobíjet!
Proč je tento motor jinde levnější?
Pokud je motor u jiného prodejce levnější, je třeba být obezřetný. V ojedinělých případech se jedná o motor, který pochází z oficiální české/slovenské distribuce, již je nějakou dobu na skladě a prodejce snížil cenu kvůli zlepšení možnosti prodeje daného kusu.
Mnohem častější ale je takzvaný šedý dovoz. To ve zkratce znamená, že zboží nepochází od oficiálního distributora pro ČR. Toto zboží může pocházet z EU, ale i ze zemí mimo EU. To už záleží na konkrétním prodejci. Nevylučuje to, že zboží může být dodáno s českým manuálem. Zboží ze šedého dovozu může být upraveno pro český trh. Balení se může lišit od obchodního balení u motorů určených pro český trh, může chybět český návod či některé příslušenství, zejména CE certifikát, který je nutný pro přihlášení motoru na Státní Plavební Správě!
Zboží ze šedého dovozu bývá levnější, což je hlavní výhoda. Hlavní nevýhoda spočívá v tom, že motor nelze reklamovat v servisní síti výrobce, ale pouze přes daného prodejce, od kterého jste jej pořídili. Ten musí ze zákona poskytovat servis, který ale většinou probíhá přes neautorizované servisy. S reklamacemi u těchto prodejců právě často bývají problémy. Tito prodejci někdy mívají v obchodních podmínkách vyhrazenou delší dobu na vyřízení reklamace. Přístroj lze nechat opravit i v autorizovaném servisu, ale tuto opravu si majitel musí uhradit sám.
Kvůli problémům s reklamacemi prodejci často mění provozovatele a stává se, že až se vám přístroj porouchá, váš prodejce již nemusí existovat Domáhat se záručního servisu potom může být obtížné.
Prodejci také mohou mít upravenou standardní dobu záruky z dvou let na kratší. Zboží může být u nich prodáváno ve zvláštním režimu zákona jako bazarové. I v případě dvouleté záruky jste ale ochuzeni o možnost lodní motor reklamovat na základě mezinárodní záruky v zahraničí, například na dovolené v Chorvatsku, a to po dobu tří let od pořízení.
Výhody šedého dovozu
- > nižší cena zboží
- > zboží nemá oficiální záruční list a není registrováno v databázi výrobce z hlediska záruky, nelze uplatnit záruku u výrobce či autorizovaném servisu
- > zboží je nutné reklamovat přímo u prodejce
- > balení se může lišit od oficiálního, může chybět návod či některé příslušenství
- > možná neserióznost či nespolehlnost prodejců, krátká "životnost" prodejců
Technická specifikace lodního motoru Suzuki DF2.5:
Model | DF2.5 S / DF2.5 L |
Délka nohy (mm) | 381 / 531 |
Startér | Ruční |
Suchá hmotnost (kg) | 13 / 14 |
Typ motoru | OHV |
Dodávka paliva | Karburátor |
Počet válců | 1 |
Zdvihový objem (ccm) | 68 |
Vrtání x zdvih (mm) | 48 x 38 |
Max. výkon (kW) | 1,8 |
Max. pracovní otáčky (rpm) | 5250 - 5750 |
Řízení | Pákou |
Sytič | Ruční |
Kapacita olejové náplně (l) | 0,3 |
Objem nádrže (l) | Vestavěná 1l |
Zapalování | P. E. I. |
Alternátor | - |
Trim | Ruční |
Převodový poměr | 2,15 : 1 |
Výfuk | Nad propellerem |
Rozměry propellerů | 5.3/8" |
Lodní motor Suzuki DF2.5 je variantou "S", tj. s krátkou nohou. Dodává se s instalovaným 3-listým propelerem a vestavěnou palivovou nádrží na 1 L. Součástí dodávky je i základní sada nářadí, výtrhová pojistka s lankem a náhradní startovací šňůra.
Motorový olej a vak na přepravu je nutné v případě potřeby dokoupit zvlášť.
Při osobním odběru motor na přání nastartujeme, předvedeme a vysvětlíme vše potřebné pro základní obsluhu a údržbu.