Lodní motor Suzuki DF5 AS je snad nejdůležitějším lodním motorem značky
  • Celková cena (s DPH)

    34 990,- Kč

  • Bez DPH: 28 917,- Kč

    € 1 156.68,-

  • Dostupnost

    skladem u dodavatele


Novinka r. 2017 + MOTOROVÝ OLEJ ZDARMA ...

Nový lodní motor SUZUKI marine DF5A představuje velký technický pokrok ve třídě čtyřtaktů, které nevyžadují registraci ani průkaz VMPZcela nový lodní motor DF5A o výkonu 5 koní představený před sezónou 2017 přináší kromě nového vzhledu také řadu technických novinek. Ultimátní čtyřtakt SUZUKI marine je nyní lepší, než kdy dříve!

Lodní motory DF5 s označením "A" jsou novinkou pro rok 2017, které oproti svým předchůdcům přináší řadu inovativních změn v oblasti techniky i designu. V první řadě zaujme modernizovaný vzhled čítající novou, sytou černou barvu Nubular Black, která nahrazuje dříve užívané lakování Shadow Black Metallic. Zcela nové jsou rovněž polepy na krytu motoru zdůrazňující jeho dynamické linie, který je nyní také mnohem propracovanější, s množstvím klínovitých prolisů kolem víčka integrované nádrže, madla startovacího lanka a madla umožňující vyklápění motoru. Kromě změnu vzhledu dvojice přenosných madel, jež nyní lépe padnou do ruky, si jistě každý všimne i přepracování přední části motoru, kde se nachází většina ovládacích prvků - druhé madlo je nyní na této přední straně zapuštěné do krytu z jeho spodní strany, takže nijak nenarušuje design hlavy motoru a zlepšuje dosažitelnost všech ovládacích prvků motoru. Výraznou změnou vzhledu podtrhuje přidání vystouplného loga na přední stranu krytu, kde se nachází zrcadlově lesklé "S" - jde rozhodně o prvek, který v této třídě lodních motorů není obvyklý a přidává bonusové body designu této nové "pětky".

Nový vzhled a přepracovaná ergonomie ovládacích prvků lodního motoru SUZUKI marine DF5A přidávají těmto lodním motorů na hodnotě

Ale změnil se nejen vzhled. Inženýři SUZUKI marine přepracovali motor DF5 důkladně i po technické stránce a rozhodně nejde jen o drobné úpravy nebo "recyklaci" starých, dříve používaných dílů. Změny se dotkly výše zmíněných ovládacích prvků na přední straně krytu, ale také je zcela nové přepínání mezi integrovanou a extrení palivovou nádrží, které nyní budí pocit větší robustnosti, nakolik běžný kohout byl nahrazen úhledným a do ruky skvěle padnoucím kolečkem. 

To nás přivádí na řadu změn pod krytem motoru. Velká pozornost byla věnována uložení, propojení a vedení všech kabelů, bovdenů a hadiček, aby ani po dlouhých letech každodenního užívání motoru a jeho pravidelné přepravy nejevily známky nějakého opotřebení. Pokud byly lodní motory SUZUKI marine již dříve známé pro svou vysokou technickou úroveň zpracování a čistoty provedení těchto detailů, pak nyní můžeme mluvit takřka o "hodinářské práci", kterou odvádějí na výrobě při produkci každého motoru DF5A.

Zůstaneme ještě u "malých" změn, které ukazují na zcela novou architekturu celého motoru DF5A. Velkou změnou je absence kontrolního okénka hladiny motorového oleje, která je nahrazena měrkou na víčku, přes které se olej nyní nejen nalévá, ale zároveň i kontroluje jeho množství. Aby byl váš motor ještě spolehlivější a aby měl patřičnou životnost, přidalo SUZUKI marine do konstrukce motoru rovněž filtr motorového oleje - opět poměrně nestandardní záležitost pro lodní motory této třídy. Vestavěná palivová nádrž na jeden litr benzinu byla přesunuta z přední části hlavy motoru na opačnou stranu, aby lépe plnila funkci tlumiče hluku, takže je nyní lodní motor SUZUKI marine DF5A ještě tišší.

 

K tichému a hladkému chodu lodního motoru SUZUKI marine DF5A dále přispívají:

  • nejvyšší zdvihový objem motoru ve své třídě (138 ccm)
  • kompletně přepracovaný blok motoru
  • nový startér s nízkým odporem setrvačníku
  • pevnější kryty hlavy motoru
  • větší množství silentbloků a důkladná zvukovaá izolace každého detailu
  • robustnější silenbloky a přepracované uložení motoru
  • zcela nová, robustnější kormidelní páka vč. nového uložení
  • doslova "převratná" vana motorového oleje pro objem 0,7 L

 

Zcela nová architektura DF5A  přináší pro každého uživatele lodních motorů jednu velice žádanou vlastnost, která mnohým jiným značkám citelně chybí. Nyní je totiž možné váš lodní motor pokládat během přepravy nebo manipulace na břehu na tři strany, aniž byste se museli obávat úniku motorového oleje do kufru vašeho auta, do volné přírody, či do vody. To je možné díky zmíněné přepracované vaně motorového oleje, takže je jakákoli manipulace s motorem nyní snadnější a bezpečnější. Aby bylo přeprava této "pětky" ještě jednodušší, byly zvýrazněny a zesíleny všechny opěrné body, na které motor pokládáte, což se dotklo i páčky řazení rychlostí umístěné na levém boku horního krytu.

Lodní motor SUZUKI marine DF5A je možné pokládat na tři strany, což výrazně zjednodušuje jakoukoli manipulaci s vaším motorem

Všechny zmíněné inovace kulminují ve středové části motoru, v místě nasazení závěsu a hranice dolní části "nohy", neboli převodové skříně DF5A. Jelikož je okolí závěsu právě tím místem, které přenáší tlačnou sílu na vaši loď nebo člun, byla této středové části věnována patřičná pozornost. Došlo k zesílení snad každého čepu, těsnění a silentbloku, čímž se opět výrazně redukovalo množství vibrací a hluku motoru za současného zesílení celé konstrukce závěsu. Množství přepracovaných prvků ovládání vyklápění a sklápění motoru do polohy pro mělkou vodu nebo pro úplné vyklopení ukazuje, jak vážně je třeba nastalé změny na motorech DF5A vnímat.

Lodní motor Suzuki DF5AS je nejlehčím motorem ve své tříděSnad nejlepším důkazem skvěle odvedené práce na nových lodních motorech DF5A je fakt, že přes velké množství technických inovací, které výrazně zesilují většinu mechanicky namáhaných částí motoru a starají se o jeho tišší chod a redukci množství vibrací, je nyní pěti koňový motor od SUZUKI o rovné dva kilogramy lehčí! Díky váze 23,5 kg pro model DF5AS s krátkou nohou a o kilogram těžšímu modelu DF5AL s dlouhou nohou je tak nejlehčím motorem ve své třídě na trhu.

 

NESNAŽ SE ZMĚNIT, CO UŽ DOKONALÉ JE

Stejně jako u svého generačního předchůdce, rovněž nový lodní motor SUZUKI marine DF5A je k dostání ve dvou různých délkách nohy "S" a "L", odpovídající standardním výškám zrcadel většiny motorových nafukovacích člunů a pramic. Rovněž bylo zachováno tvarování spodní části převodové skříně vč. tvaru a typu vrtule, výpustě výfukových plynů pod kavitační deskou a v neposlední řadě i převodového poměru. Stejně jako předchozí modely, patří i DF5A do trojice lodních motorů SUZUKI marine o výkonu 4, 5 a 6 koní, které sdílí technický základ v podobě identického bloku motoru o objemu 138 ccm. Tyto tři velice úspěšné a zákazníky vyhledávané lodní motory se liší technicky především typem použitého karburátoru a stoupáním na třílisté hliníkové vrtuli.

Zachování designu a technických parametrů nohy motoru jistě potěší všechny majitele nafukovacích člunů ADVENTURE, nakolik jsou to právě lodní motory SUZUKI marine, které doporučuje výrobce ke svým člunům pro dosažení optimálních jízdních vlastností a využití každé desetinky koně výkonu vašeho lodního motoru. Nízká hmotnost motoru DF5A a velký točivý moment v nízkých a středních otáčkách zaručují skvělé akcelerační schopnosti a vynikající zrychlení, aniž byste se museli obávat vyšší spotřeby, než u konkurenčních značek lodních motorů. Stejně tak platí, že DF5A ve většině zemí Evropy není třeba registrovat a pro řízení nafukovacího člunu nebo pramice s tímto motorem není třeba žádného průkazu VMP - stačí jej nasadit na váš člun a vyrazit.

Rozsah ovládání motorů zůstává celých 180°, takže v žádném případě nepříjdete o skvělou ovladatelnost za všech okolností. V námořním průmyslu byla "dé ef pětka" prvním motorem s digitálním kondenzátorovým zapalováním. Toto spojeni kvalitní zapalovací cívky a CPU do vodě odolné jednotky zaručuje přesný okamžik zážehu i pravidelný volnoběh i u nové generace lodních motorů SUZUKI marine s označením DF5A.

--

Pozor, tento produkt se nabízí ve více variantách. Před vložením produktu do košíku vyberte konkrétní, Vámi požadovaný model (výše).

Hlavní charakteristické parametry lodních motorů SUZUKI DF5 AS

  • nejnižší hmotnost ve své třídě ... 23,5 kg
  • nejvyšší zdvihový objem ve své třídě ... 138 ccm
  • možnost pokládání motoru na tři strany během přepravy
  • extra tichý chod
  • vyrovnaný volnoběh
  • nízká spotřeba benzinu
  • splňuje nejpřísnější emisní normy
  • olejový filtr prodlužující životnost a zvyšující spolehlivost
  • vestavěná palivová nádrž + přípojka pro externí nádrž
  • robustní konstrukce a velké množství silentbloků
  • možnost zvýšení výkonu na 6 koní (+20% výkonu)
  • dvě délky nohy motoru (S, L)
  • moderní vzhled
  • skvělá ergonomie
  • výjimečně čisté zpracování z technické stránky

 

Lodní motory SUZUKI marine a nafukovací čluny ADVENTURE patří k sobě - výrobce zaručuje dosažení optimálních jízdních vlastností a plné využití výkonu lodního motoru za všech okolností

ADVENTURE - značka nafukovacích motorových člunů - dlouhodobě odzkoušela a vždy doporučuje lodní motory SUZUKI marine pro všechny své nafukovací čluny. Vyždímejte každou kapku výkonu a dosáhněte nejlepších možných jízdních vlastností svého člunu!

Detail

  • Lodní motor Suzuki DF5 AS je snad nejdůležitějším lodním motorem značky
  • Lodní motor Suzuki DF5 AS v barvě Nubular Black. Změny ale sahají mnohem dál, než jen k designu a modernímu vzhledu těchto lodních motorů
  • Lodní motor Suzuki DF5 AS je doporučován výrobcem nafukovacích motorových člunů značky ADVENTURE pro svou spolehlivost a výkonnost
  • Lodní motor Suzuki DF5 AS byl oproti svému předchůdci přepracován z každého možného úhlu pohledu
  • Lodní motor Suzuki DF5A je možné pokládat na tři strany, takže se velice zjednodušila jeho přeprava
Kontaktní údaje

Adresa

Zpráva

Zajímám se o

Technické specifikace lodních motorů Suzuki DF5 AS a DF5 AL

Model DF5AS / DF5AL
Délka nohy (mm) AS - 381 / AL - 508
Startér Ruční
Suchá hmotnost (kg) AS - 23,5 / AL - 24,5
Typ motoru OHV
Dodávka paliva Karburátor
Počet válců 1
Zdvihový objem (ccm) 138
Vrtání x zdvih (mm) 60,4 x 48
Max. výkon (kW) 3,68
Max. pracovní otáčky (rpm) 4500 - 5500
Řízení Pákou
Sytič Ruční
Kapacita olejové náplně (l) 0,7
Objem nádrže (l) Vestavěná 1,0l
Zapalování Digitální CDI
Alternátor Volitelně 12V 6A
Trim Ruční
Převodový poměr 1,92 : 1
Výfuk Nad propellerem
Stoupání vrtulí 6" - 7"

Čtyřtaktní lodní motory SUZUKI marine jsou moderní, inovativní a skvěle vypadající lodní motory s velkou silou a dlouhou životností

Lodní motory SUZUKI marine nedodáváme zabalené v krabici. Pro řádnou funkčnost a dlouhou životnost váš motor DF5AS před předáním vždy nastartujeme a zkontrolujeme

Lodní motory Suzuki DF5 v obou variantách, tj. "S" s krátkou nohou, tak i model "L" s dlouhou nohou, se dodávají s instalovaným 3-listým propelerem a vestavěnou palivovou nádrží na 1.0 L. Součástí dodávky je i základní sada nářadí, výtrhová pojistka s lankem a náhradní startovací šňůra.

V rámci akční nabídky od nás při zakoupení lodního motoru Suzuki DF5AS nebo DF5AL dostanete sytetický motorový olej pro první naplnění ZDARMA!

 

Při osobním odběru motor na přání nastartujeme, předvedeme a vysvětlíme vše potřebné pro základní obsluhu a údržbu. Podle záručních podmínek SUZUKI marine jsme povinni provést předprodejní prohlídku motoru zahrnující jeho nastartování a kontrolu za chodu.

Součástí standardní výbavy není externí nádrž - v případě zájmu možno dokoupit zvlášť.

Pošlete emailem