Lodní motor Mercury F9.9 BigFoot | Závěsný spalovací čtyř takt
  • Celková cena (s DPH)

    91 199,- Kč

  • Bez DPH: 75 371,- Kč

    € 2 955.73,-

  • Dostupnost

    Dostupnost na dotaz


Ultimátní motory s velkými převodovkami ...

Vstupte do světa Mercury Command Thrust

Lodní motor Mercury F9.9 MLH CT se zesílenou převodovkou a větší čtyřlistou vrtulí pro lepší tahLodní motory Mercury s označením CT neboli Command Thrust (dříve známé jako Big Foot modely) dodávají více tahu a nabízí lepší výkon pro těžké lodě. Jsou vybavené větší vrtulí, silnější převodovkou a odolnějším systémem řazení, aby vydržely náročnější podmínky.

Převodový poměr 2.42:1 a čtyř-listá vrtule dodává maximum tahu a umožňuje neuvěřitelné výkony hlavně při výtlačné plavbě.

Odolné převodové skříně se speciálním designem s dvojitými mřížkami pro nábor chladící vody.

Palivové čerpadlo je chlazené vodou, aby zajistilo konstantní dodávku paliva do motoru i při nezvykle vysokých teplotách okolí - bez rozdílu, zda je motor plně zatížen maximálními otáčkami při tahání těžkých nákladů nebo při výtlačné plavbě a nízkých otáčkách po dlouhou dobu.

Mercury jsou ale více než jen 100% spolehlivé motory s dlouhou životností a bezporuchovým chodem. Zpracování odpovídá kvalitě nejvyšší třídy, bohatá standardní výbava zahrnuje 12 L benzinovou externí nádrž Quicksilver s hadicí, balónkem a rychlokonektorem k motoru, malou sadu nářadí, náhradní startovací šňůru a výtrhovou pojistku.

AUTOMATICKÉ ŘAZENÍ MERCURY

Motory F9.9 MLH CT a ELH CT s ručním řízením současné generace disponují jediněčným řešením řazení na trhu lodních motorů. Jedná se o "bezpáčkové" řazení přímo na akcelerátoru - stačí otočit rukojetí plynu a máte zařazeno! Volbu zařazené rychlosti provádíte otočením rukojeti, čímž rovnou zařadíte rychlost dopředu nebo dozadu. Výchozí pozicí pro volbu převodu vpřed či vzad je neutrální poloha akcelerátoru, takže je tím motor chráněn proti nechtěnému přeřazení ve vyšších otáčkách.

Dokonalé dílenské zpracování všech detailů, které je u konkurentů na této úrovni obvyklé až u větších kubatur, doplňuje tří letá záruka na korozi. Vše zabaleno v elegantním černém designu Mercury Phantom Black.

Lodní motory Mercury | Závěsné spalovací motory Mariner

ZBOŽÍ Z ČESKÉ DISTRIBUCE. STANDARDNÍ ZÁRUKA 2 ROKY, PŘI DODRŽENÍ SERVISNÍHO PLÁNU SE ZÁRUKA PRODLUŽUJE AŽ NA 5 LET

Čtyř-takt Mercury F9.9 Command Thrust je o to více přitažlivý po řádném prozkoumání!

Lodní motor Mercury F9.9 MLH CT se zesílenou převodovkou a větší čtyřlistou vrtulí pro lepší tahPokud potřebujete motor Mercury s převodovkou Command Thrust, pak se nejspíše zajímáte o opravdu ultimátní motor, kterým všechny modely F9.9 CT určitě jsou. Všechny modely mají dlouhou nohu, většina z nich má elektrický startér a můžete si vybrat, zda budete řídit motor kormidelní pákou nebo použijete dálkové ovládání. Vrcholem nabídky je model ELPT s elektrickým startem, dálkovým ovládáním a elektirckým vyklápěním motoru (power trim).

Moderní kryt má na své horní části ergonomicky tvarovaný záhyb pro vyklápění motoru, když je zavěšený na zrcadle lodi a potřebujete jej rychle vyklopit při příjezdu k pobřeží. Pro celkové přenášení se hodí velké madlo na přední straně těsně pod hlavou motoru. Kromě dobře trefeného těžiště pomáhá i jeho zpracování k tomu, aby bylo přenášení a manipulace co nejpohodlnější.

Jedinečným a patentovaným řešením je "automat" Mercury - mluvíme o řazení, které je spojené s rukojetí akcelerátoru. Výchozí, neutrální poloha umožňuje madlem otočit na jednu nebo druhou stranu, čímž zařadíte buď rychlost vpřed (F) nebo vzad (R). Absence oddělené páčky řazení přispívá k bezproblematickému převážení a skladování, protože už není co ulomit při nešetrném zacházení.

Závěs motorů Mercury F9.9 nabízí mnoho prvků, které nenajdete na žádném jiném motoru na trhu. Krátce o nich pojednává toto video:

Kormidelní páku lze pro převážení "zalomit" do polohy podél motoru, aby co nejméně překážela při přepravě. Zároveň celá konstrukce závěsu a ovládání již počítá s variantou pro dálkové řízení.

Bezpečnostní prvky jako je výtrhová pojistka, zabezpečení proti startování se zařazenou rychlostí nebo pojistka vyklopení motoru při zařazeném zpětném chodu jsou u lodních motorů Mercury F9.9 samozřejmostí.

Velkou výhodou lodních motorů Mercury F9.9 oproti konkurenci je síla převodovky a dvojité mřížky pro nábor vody pro chladící soustavu. S tím je spojen i důraz na správné chlazení - palivové čerpadlo je chlazené právě touto vodou, aby ani při nejvyšším zatížení motoru, kdy táhne těžké náklady, ani při tom nejpomalejším trollingu, tj. výtlakové plavbě, nedocházelo k narušení dodávek paliva nebo k přehřívání motoru způsobené dlouhodobým zatížením.

Lodní motory Mercury | Závěsné spalovací motory Mariner

Detail

  • Lodní motor Mercury F9.9 BigFoot | Závěsný spalovací čtyř takt
Kontaktní údaje

Adresa

Zpráva

Zajímám se o

Technická specifikace lodních motorů Mercury F9.9 CT - MLH / ELH / EL / ELPT

Modely lodního motoru Mercury FourStroke 9.9 BigFoot
Výkon 9.9 hp (7.3 kw)
Suchá hmotnost

od 40 kg

Maximální otáčky motoru / min (RPM)

5000-6000

Obsah 208 ccm
Uspořádání válců In-line / v řadě
Počet válců 2
Startování

MLH - manuální

ELH, EL, ELPT - Elektrické + manuální

Alternátor ELH, EL, ELPT - 76 W
Trimovací polohy

5 + poloha pro mělkou vodu

Rozvodová soustava

2-ventily na válec, SOHC

Řazení Vpřed (F) - Neutral (N) - Vzad (R)
Převodový poměr

2.42:1

Ovládání

MLH, ELH - Kormidelní pákou

EL, ELPT - Dálkové řízení

Doporučená výška zrcadla

508 mm (L)

Externí palivová nádrž 12 L
Typ palivové nádrže Standard
Typ paliva Benzin
Požadavky na palivo

Bezolovnatý 90 RON min.

Technologie 4-taktní, karburator
Typ alternátoru

Pouze na modelech s el.starterem

Lodní motor Mercury F9.9 MLH CT se zesílenou převodovkou a větší čtyřlistou vrtulí pro lepší tahLodní motory Mercury F9.9 CT se standardně dodávají s 4-listou hliníkovou vrtulí se zvětšenou plochou listů a stoupáním 7", výtrhovou pojistkou, základní sadou nářadí a náhradním startovacím lankem.

Provedení jednotlivých modelů lodního motoru Mercury F9.9 CT:

  • MLH ... ruční ovládání, ruční start, dlouhá noha, ruční vyklápění
  • ELH ... ruční ovládání, elektrický + ruční start, dlouhá noha, ruční vyklápění
  • EL ... dálkové ovládání, elektrický + ruční start, dlouhá noha, ruční vyklápění
  • > ELPT ... dálkové ovládání, elektrický + ruční start, dlouhá noha, elektrické vyklápění (power trim)

 

Modely EL CT a ELPT CT jsou standardně vybavené dálkovým ovládáním "Analog 1", která zahrnuje páku řazení Mercury s integrovanou spínací skříňkou a výtrhovou pojistkou, datovým spojovacím kabelem (od páky k motoru) a analogovým otáčkoměrem Mercury Flagship 0-6000 RPM v černé barvě.

Lodní motory Mercury | Závěsné spalovací motory Mariner

Pro dodržení záručních podmínek Mercury musí být motor před předáním nastartován a zkontrolován autorizovaným prodejcem-servisem. 

Z výše uvedených důvodů doporučujeme osobní odběr motoru: pokud budete trvat na jeho odeslání přepravní službou, musí být motorový olej před odesláním vypuštěn. V případě, že budete trvat na zaslání motoru bez provedení před-prodejní prohlídky (Predelivery Inspection), motor nebude kryt řádnou zárukou Mercury.

Další příslušenství jako je přepravní vak, oleje, náhradní vrtule, startovací baterie apod. je k dostání na prodejně.

Pošlete emailem