
-
Celková cena (s DPH)
36 000,- Kč
-
Bez DPH: 29 752,- Kč
€ 1 182.51,-
-
Dostupnost
Dostupnost na dotaz
Výkon čtyři koně a dvě verze délky nohy ...
Potěšení na cestách
Lodní spalovací motor Mercury se pyšní krytem motoru, který má moderní a funkční design - díky tvrdým plastům a speciálnímu tvaru krytu se zlepšila zvuková izolace, jelikož v sobě nese pasivní tlumič. Standardní součástí je integrovaná nádrž o objemu 1.1L, která také slouží z části k tlumení hluku (podobně jako u F2,5 a F3,5). Páka plynu zesílila a páčka řezení (F-N-R) je nyní na přední straně motoru, takže na ni mnohem snáze dosáhnete. Výfuk je stále skrze vrtuli kvůli větší rychlosti, kontrolka tlaku oleje také zůstává, stejně jako tak vyhledávané mechanické provedení přední světové značky.
Nejoblíbenější a právem nejrozšířenější lodní motor je nyní ještě lepší, než kdykoli předtím.
Možnost vzít si doslova zábavu s sebou je velkou výhodou nafukovacích člunů a menších rybářských pramic. Mercury nabízí kompletní řadu přenosných 4-taktních (FourStrokes) závěsných motorů, které jsou extrémně lehké.
Navíc si můžete vybírat ze široké škály výkonnostních verzí a výbavy jednotlivých modelů. Celá modelová řada motorů Mercury nabízí snadné a jednoduché ovládání i přenášení, k čemuž jim dopomáhají mnohá chytrá řešení. A to není vše! Čisté, tiché, účinné 4-takty se díky svým výkonům stávají jednoznačnou volbou lodního pohonu.
ZBOŽÍ Z ČESKÉ DISTRIBUCE. STANDARDNÍ ZÁRUKA 2 ROKY, PŘI DODRŽENÍ SERVISNÍHO PLÁNU SE ZÁRUKA PRODLUŽUJE AŽ NA 5 LET
- Lehký a kompaktní 4-taktní lodní motor o výkonu 2,94 kW / 4 HP
- Standardní automatická dekomprese válce je systém, který skvěle redukuje námahu při startování motoru
- Díky integrované nádrži na palivo je motor snadno přepravitelný
- Pro zamezení úniku paliva při přepravě je vybaven vypínacím ventilem
- Integrovaná palivová nádrž 1,1L
- Na výběr je verze buď s krátkou (S) nebo s dlouhou (L) nohou
- Páka řazení umístěná na přední straně hlavy motoru kvůli snadnějšímu ovládání - unikátní řešení ve své třídě známé spíše z mnohem větších motorů
- Nízké emise a hlučnost "Ultra Low emission, EPA and CARB approved"
- Digitální CD zapalování pro snadnější startování motoru, rychlejší reakci na plyn a hladší chod
- Zvětšená navíjecí cívka startéru usnadňuje a urychluje startování
- Poloha pro mělkou vodu
- 6 manuálně nastavitelných poloh motoru na závěsu
- Nastavitelná tuhost řízení kvůli redukci úsilí při manévrování
- Nová delší a robustnější rukojeť řízení (110mm prodloužení oproti staršímu modelu)
- Výfuk skrz vrtuli kvůli vyšším rychlostem
- Chlazení vodou je kontrolované termostatem
- Nerezové provedení vodní pumpy kvůli nepřekonatelné odolnosti
- Vysoce kvalitní mořské hliníkové slitiny, které poskytují maximální ochranu proti korozi
- Pozinkované vnitřní vodní cesty pro vynikající odolnost proti korozi
- Hliníková vrtule, 3-listá
- Indikátor nízkého tlaku oleje
- Systém zabraňující nastartování motoru se zařazenou rychlostí
- Omezovač otáček motoru
- 3-letá záruka proti korozi, 2-letá mechanická záruka
- Možnost rozšíření záruky až na 5 let
Technická specifikace lodních motorů Mercury F 4 MH a F 4 ML
Modely lodního motoru Mercury | FourStroke F 4 MH / F 4 MLH |
Výkon | 4 hp (2.94 kw) |
Suchá hmotnost |
MH - 25 kg MLH - 26 kg |
Maximální otáčky motoru / min (RPM) |
4500-5500 |
Obsah | 123 cc |
Počet válců | 1 |
Startování | Manual |
Trimovací polohy |
6 + poloha pro mělkou vodu, manuální nastavení |
Rozvodová soustava |
2-ventil, pushrod |
Řazení | Vpřed (F) - Neutral (N) - Vzad (R) |
Převodový poměr |
2.15:1 |
Řízení |
Kormidelní páka s rukojetí akcelerátoru |
Doporočená výška zrcadla |
M - 381 mm (S) ML - 508 mm (L) |
Palivová nádrž - max. objem | 1.1 L |
Palivová nádrž - typ | Integrovaná + možnost připojení externí nádrže |
Palivo | Benzin, bezolovnatý 90 RON min. |
Technologie motoru | 4-takt, karburator |
Typ alternátoru |
Volitelný (SailPower) - 4 A (50 W) osvětlení, 2 A (25 W) pro dobíjení |